loading...
سایت جامع Parlayish math
(علمی ,کاربردی ,تفریحی ,ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


سایت جامع  پارلاییش مت


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

(علمی , کاربردی ,تفریحی, ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


سلام لار عزیزلریم ,خوش گلیب سیز,خوش ساعاتلار سیزه آرزو ائدیرم

islamicislamic

(وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ.)

«كساني  كه در راه ما تلاش ومبارزه مي کنندبه يقين راه‏هاي  خود را بر آنان مي ‏نماييم وحقيقتا‏ الله  بانيكوكاران است».عنکبوت 69

کاربران و عزیزان محترم , برای  دسترسی بهتر به مطالب و

خدمات ویژه  سایت

( آزمون هفتگی کوئیز ,نمونه سئوالات امتحانی,تصاویر دانش آموزان نمونه و مطالب ویژه)

  عضو ویژه  سایت خود شوید

برای آگاهی از شرایط عضویت ویژه  و کسب اطلاعات بیشتربه منو تابلو اعلانات زیر سایت مراجعه بفرمایید.

چچ


مشخصات  تماس با معلم و مدیر وبسایت از طریق برنامه  skype

skype name  : parlayish        email  :parlayish@yahoo.com


برای دسترسی آسان به مطالب سایت از جدول لینکهای زیر  استفاده بفرمایید.

 

جن و پری در زنجان!

شهرستان ماه نشان

 

 

 


 

استان زنجان محل گذر مسافران زیادی است؛ اما کمتر کسی در آن به‌مدت طولانی توقف می‌کند و از رد پای جن و پری در این استان باخبر است.

 


 

کلیبر؛ بهشت آذربایجان

 

کلیبر

 

 


یکی از زیباترین شهرستان های ایران که در شمال غرب و نزدیک مرز آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته است، کلیبر نام دارد. شهرستان کلیبر در استان آذربایجان شرقی واقع شده است و نزدیک به 90 هزار نفر جمعیت (با روستاهای اطراف) دارد و مرکز آن شهر کلیبر است و حدود 9 هزار نفر جمعیت دارد.


 

 

 

 

گردشگاه‌های آبی ایران

دریا

 

 


 

آب نشانه‌ آبادانی و زندگی است. از این نظر منابع آبی در حوزه گردشگری کشورهای مختلف نقشی پررنگ دارند. بسیاری از کشورهای توسعه یافته سعی کرده‌اند از منافع اقتصادی حاصل از گردشگری در بهبود منابع آبی خود و همچنین رسیدگی به آنها برای توسعه پایدار بهره ببرند.

 


 

 

اگر می‌خواهید حیران شوید اینجا بروید!

وستای حیران

 

 

 


می خواهید جایی بروید که هوش از سرتان بپرد؟ دوست دارید یک روز از زندگی تان را در کارت پستال ها بگذرانید؟ پس یک بلیط بگیرید به مقصد آستارا و مستقیم تا حیران بروید! جایی که بدون شک حیران تان خواهد کرد!


 

 

 

قلعه فین بندرعباس

قلعه فین بندرعباس

 

 

 


یک قلعه باشکوه، عجیب و اسرارآمیز در جنوب ایران. اینها شاید بهترین صفت هایی باشد که بتوانید با آن قلعه فین بندرعباس را معرفی کنید. قلعه ای که در شهر فین بندرعباس و روی تپه بلندی قرار گرفته و خود را به رخ تمام گردشگران این شهر می کشد.


 

 

 

خواهرخوانده‌ دریای خزر

دریاچه میانشه

 

 


زلزله با انباشت سنگ وخاک به خیال خود راه چشمه را بند آورده بود. آب‌باریکه چشمه اما پشت این تلی از خاک دریاچه‌ای شد در میان کوه‌های اخرایی و تاش‌هایی از هزارها رنگ پاییزی درخت‌های اطراف. این دریاچه انگار پای از قصه‌های پریان بیرون گذاشته باشد در میان ناباوری ساکنان محلی پس از زلزله سال 1320‌ساری نمایان شد و دریاچه میانشه نام گرفت.


 

 

 

سفر به سرسبزی‌های تاریخ

دیلمان

 

 


دیلمان گیلان افزون بر زیبایی مسحورکننده‌اش برای علاقه‌مندان هنر و ادب این سرزمین نیز معانی بسیاری دارد.


 

 

 

 

شهر هزاران بهار

بندر چابهار

 

 

 

 


بندر چابهار از مناطق مهم و استراتژیک جنوب ایران است هر چند خیلی به این عنوان شناخته نمی‌شود و جاذبه‌های شگفت و البته هوای بی‌نظیرش در زمستان بهترین مقصد گردشگری برای ایرانیان است. چراکه هوای سرد پاییز و زمستان از این شهر «همیشه بهار» مقصدی ایده‌آل ساخته است.


 

 

سفر به جنگل یخ‌ها

جنگل اولنگ

 

 

 


جنگل اولنگ در فاصله 85 کیلومتری شمال شاهرود در امتداد جنگل‌های ابر و قطری قرار دارد و از شمال به جنگل‌‌های استان گلستان، از شرق، غرب و جنوب به ارتفاعات حوضه آبریز شهرستان شاهرود محدود می‌شود.


 

 

 

 

 

اسکی در پایتخت طبیعت ایران

اسکی

 


فصل زمستان، آغاز یک دوره طلایی برای عاشقان اسکی است. در ایران تعدادی پیست اسکی فعال وجود دارد، اما برای اسکی بازان تهرانی تنها دیزین، شمشک، دربندسر و توچال پیست های شناخته شده هستند.


 

 

 

 


سلام دوستان

بهترین بازی شبكه در گیم نت ها بدون شك كانتر هستحالا بنا به درخواست بعضی دوستان رمز های این بازی رو براتون قرار میدم.البته تو بازی های شبكه استفاده از كدهای تقلب خلاف قانون است!!! >:(

لطفااااااااااا به ادامه مطلب بروید....................

مــعــادلــه

 

معادله (واژه فارسی: هَمچَند) در ریاضیات بیان برابری دو چیز با استفاده از نماد‌هاست. در تمام معادله‌ها علامت تساوی (=) دیده می‌شود. هر معادله دو طرف دارد که در دو طرف علامت تساوی ظاهر می‌شوند.

13 اتفاق عجیب و غریب بدن
13 اتفاق عجیب و غریب بدن
در این مطلب قصد داریم 13 حقیقتی که پشت عادات عجیب ما نهفته است را شرح دهیم مانند اینکه چرا موهای بدن سیخ میشود؟چرا بعد ازخنده گریه است و ...

 

عجیب ترین وضعیت جسمی پسر 5 ساله چینی
عجیب ترین وضعیت جسمی پسر 5 ساله چینی
پزشكان چینى به دنبال راه حلى براى زنده نگه داشتن كودك پنج ساله چینى هستند كه از هنگام تولد با قلب بیرون از بدن به دنیا آمده است.
 
پزشكان زنده ماندن «ژانگ ویوآن» را نوعى معجزه مى دانند. به گفته رئیس مركز پزشكان چین این نوع تولد بسیار نادر بوده و از هر یك میلیون كودك با قلب بیرون از بدن، تنها پنج كودك زنده مى مانند. پسر بچه تاكنون بارها توسط پزشكان متخصص قلب و عروق و اطفال مورد معاینه قرار گرفته تا علت اصلى زنده ماندنش مشخص شود.
 
سخنگوى بیمارستان مركزى چین در این باره گفت: هنوز مطمئن نیستیم كه بتوان با استفاده از عمل جراحى، قلب این كودك را به داخل بدنش بازگرداند؛ چرا كه قلب پسر بچه در جاى اصلى خود قرار نگرفته است. والدین این كودك كه هر دو زباله جمع كن هستند، پیش از این، كودك را نزد پزشك نبرده و تنها با یك پوشش بر روى قلب وى، از مرگش جلوگیرى كرده و به او اجازه بازى كردن با كودكان دیگر را نمى دادند.
 
جامعه پزشكى چین متعهد شده، نیمى از مخارج و هزینه هاى عمل قلب این كودك را بپردازد.

 

وقتی با موبایل صحبت می‌کنید،میتوانید مستقیم راه بروید!؟
وقتی با موبایل صحبت می‌کنید،میتوانید مستقیم راه بروید!؟
دانشمندان دانشگاه واشنگتن دریافتند افرادی که مشغول صحبت کردن با تلفن همراه هستند، توانایی راه رفتن بر روی یک خط مستقیم را ندارند.

محققان با زیر نظر گرفتن مسیر حرکت صدها نفر در محوطه دانشگاه پی به این حقیقت بردند محققان دانشگاه واشنگتن غربی فردی را در لباس دلقکها سوار بر یک تک چرخ به محوطه دانشگاه فرستادند و از وی درخواست کردند افرادی که به وی توجه می کنند را زیر نظر گرفته و تعداد آنها را به خاطر بسپارد.

نتیجه این بررسی مبتکرانه نشان داد افرادی که مشغول به صحبت با تلفن همراه هستند به صورت تصادفی در مسیری پر پیچ و خم حرکت کرده و از حضور دیگر رهگذران آگاه نمی‌شوند همچنین بیش از دو سوم این افراد متوجه حضور دلقک سوار بر تک چرخ که لباس‌هایی به رنگ زرد و بنفش تند، کفشهایی بزرگتر از حد معمولی و دماغی بزرگ و قرمز رنگ در برداشت نشدند.

بر اساس نتایج اعلام شده تنها یک چهارم افرادی که مشغول صحبت با تلفن همراه بودند، 50 درصد افرادی که مشغول صحبت با تلفن همراه نبوده اند و 71 درصد از افرادی که به صورت زوج حرکت می‌کرده اند، متوجه حضور دلقک در محوطه شده بودند.
نتیجه این آزمایش ساده و جالب توجه تاییدی است بر این حقیقت که کاربران تلفن همراه در حین صحبت کردن کاملا سرگردان، بی هدف و بی توجه به اطراف حرکت می‌کنند.

بر اساس گزارش تلگراف، اثبات این پدیده که محققان دانشگاه واشنگتن غربی آن را "نابینایی توجهی" می‌خوانند، می‌تواند به خطرناک بودن صحبت با تلفن همراه حین رانندگی نیز تاکید داشته باشد.

 

اسکلت های عاشق و 15 قرن دست در دست هم!!
اسکلت های عاشق و 15 قرن دست در دست هم!!
به گزارش ایران ناز باستان شناسان ایتالیایی موفق به کشف اسکلت زوجی شدند که حدود یک هزار و 500 سال پیش دفن شده‌اند اما هنوز هم دست‌های یکدیگر را در دست می‌فشارند.
 
بقایای باقیمانده از اسکلت یک زوج از دوران روم باستان نشان می‌دهد این زن و مرد یک هزار و 500 سال دست‌های یکدیگر را گرفته‌اند.

 


شاید ازدواج با گربه یا سگ یا لوازم منزل در دنیا چیزی غیرقابل قبول و عجیب باشد اما به نظر می رسد آمریکایی ها با چنین 

ازدواج هایی انس گرفته اند


به گزارش پارس کلوب در تازه ترین نوع از ازدواج های عجیب آمریکایی یک زن اهل شهر سیاتل با الاغ مورد علاقه خود ازدواج کرده 

است . این زن آمریکایی درخوصوص این اقدامش گفت که پس از دلدادگی و تجربه بی نظیر دوساله اش با این حیوان

تصمیم گرفت که با او ازدواج کند 

البته این تنها مورد از ازدواج آمریکایی ها با حیوانات نیست چندی پیش یک زن آمریکایی به نام لیندا با سگ خود ازدواج کرد .

مجلس سنا در سال گذشته میلادی قانون ازادی رابطه جنسی با حیوانات در ارتش آمریکا را تصویب کرد!!!!!


26166237475496995926

 

 
تصاویر وحشتناک ترین اسکلت‌ هایی که غرق در طلا هستند
 
این اسکلت‌ها که غالبا از کشته‌گان راه مسیح (ع) هستند، در نزد کاتولیک‌ها دارای ارزش زیادی بوده و به همین دلیل با انواع جواهرات تزئین شده‌اند.آن‌ها در حال حاضر موضوع آخرین کتاب او می‌باشند.
 
به گزارش تکناز یک شکارچی عتیقه از مجموعه ترسناکی از اسکلت‌های ۴۰۰ ساله که با جواهر پوشیده‌شده‌اند، رونمایی کرد.این فرد این اسکلت‌ها را از کلیساهایی از سراسر اروپا جمع‌آوری کرده‌است.

تاریخ‌نگار هنر " پائول کودوناریس" ده‌ها اسکلت را در برخی از موسسات مخفی مذهبی جهان،  تفحص و از آن‌ها عکس‌برداری کره‌است.
 
 
تصاویر وحشتناک ترین اسکلت‌ هایی که غرق در طلا هستند

درآمدن عجیب بینی روی پیشانی این مرد چینی (+عکس)

درآمدن عجیب بینی روی پیشانی این مرد چینی (+عکس)

 

 
تا به حال افرادی بوده اند که اعضایی مانند گوش خود را زیر پوست رشد داده اند. یکی از عمل های جراحی که این روزها انجام میشود بزرگ کردن یک اندام زیر پوست بدن است که این عمل جراحی بسیار پیچیده بوده وریسک بالایی دارد. 

تکناز: به تازگی در چین مردی که تنها نام او "ژیولین" نامیده شده است بینی اصلی خود را در یک سانحه از دست داد و مجبور شد تا یک بینی دیگر برای خود پیدا کند. پزشکان بیمارستان "فوژو" نیز تصمیم گرفتند تا یک بینی برای او بسازند.

این مرد در سال 2012 و طی یک سانحه رانندگی بینی خود را از دست داد از این رو نیازمند یک بینی جدید بود.
 
پزشکان بعد از آنکه نتوانستند بینی او را جراحی کنند تصمیم به ساخت یک بینی زیر پوستش کردند و پیشانی بهترین نقطه بود.

این مرد 22 ساله بخشی از غشاهای اصلی بدنش را در اختیار پزشکان گذاشت تا آن ها به این وسیله بتوانند به یک بینی جدید دست پیدا کنند. این بینی حالا رشد کرده و کاملا شبیه به بینی سالم ولی بر روی پیشانی این مرد است.  پزشکان اعلام کرده اند که در آینده ای نزدیک بینی از پیشانی این مرد جدا شده و به محل اصلی اش باز م

ورود یک تمساح به منطقه نفتی در عسلویه

در ايران فقط در رودخانه سرباز سيستان يك نوع تمساح محلی به نام تانگو زندگي می کند . وجود اين تمساح بزرگ در منطقه عسلويه جاي سوال تمامی مسئولان محیط زیست را بر انگیخته است. این تمساح ایرانی نبوده و مسئولان در حال شناسایی دلایل حضور این تمساح در منطقه نفتی عسلویه هستند.

ورود یک تمساح به منطقه نفتی در عسلویه

ورود یک تمساح به منطقه نفتی در عسلویه

حقایقی در مورد دنیای جن

((*و اذ قلنا للملئكه اسجدوا لادم فسجد وا الا ابليس كان من جن ففسق ان امر ربه افتتخذونه و ذريته اولياء من دوني و هم لكم عدو بئس للظلمين بدلا *
و هنگامي كه گفتيم به فرشتگان سجده كنيد براي آدم ، سجده كردند جز ابليس {كه} از جن بود ، پس سرپيچيد از فرمان پروردگار خويش ، آيا او نژادش را {بجاي من} به دوستي خود بر ميگزينيد ، در حالي كه آنان براي شما خطرناكند . چه زشت است ستمگران را بدلي )) >> سوره كهف آيه 50<<
اين مطلب صرفا جنبه توجيهي در مورد ماهيت اجنه و شيوه زندگي آنان بنا به روايات ائمه دارد و اين حقير قصد جسارت به فرد و افرادي كه ادعاي ديدار از بناهاي باشكوه اجنه و يا دنياي ديگر را دارند و حضور اجنه به صورت مادي را مدعي ميشوند ندارم . 
1-جن چيست ؟ 
2-ماهيت جن و نحوه زندگي اجنه ؟ 
3-محل زندگي جن چگونه بايد باشد؟
4-آيا اجنه قدرت تفكر ، خلاقيت ، نو آوري دارند ؟ 

روش تشخیص گوشی اصلی از تقلبی
 
اگر شماره های هفتم و هشتم 08 یا 80 باشد، گوشی شما در آلمان تولید شده است و کارکرد آن بدک نیست.
اگر شما دوست دارید که بفهمید گوشی تلفن همراه شما مال چه کشوری است و بدانید فروشنده سر شما را کلاه گذاشته یا نه و بدانید کارائی گوشی تلفن همراهتان خوب است یا نه حتما این مطلب را مطالعه کنید.

ابتدا کد #06#* (به ترتیب = ستاره مربع صفر شش مربع ) را وارد کنید

بعد از نوشتن کد ، شما عددی 15 رقمی (مانند زیر )خواهید دید.

43 4 5 6 6 1 0 6 7 8 9 4 3 5

- اگر شماره های هفتم و هشتم 02 یا 20 باشد، گوشی شما مونتاژ امارات متحده عربی است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم 08 یا 80 باشد، گوشی شما در آلمان تولید شده است و کارکرد آن بدک نیست.
- اگر شماره های هفتم و هشتم 01 یا 10 باشد، گوشی شما تولید فنلاند است و کارکرد آن خوب است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم 00 باشد، گوشی شما ساخت کارخانه اصلی و دارنده نشان (مارک) خود گوشی است و دارای بهترین کیفیت است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم 13 باشد، گوشی شما مونتاژ کشور آذربایجان و کیفیت آن کمی پایین می باشد.
 

نکاتی مفید برای افزایش طول عمـر باطری موبایل

نکاتی مفید برای افزایش طول عمـر باطری موبایل

اولین تلفن همراه موجود در ایران متعلق به ناصرالدین شاه بوده است.

این تلفن همراه که در سال ۱۲۳۰ تولید شده، در سفرها همراه ناصرالدین شاه بوده و در زمان نیاز،به کابل‌های کشیده شده بین راه وصل و با مخاطب مورد نظر تماس تلفنی برقرار می‌شده است.این تلفن دارای راهنمای فارسی بوده و ساخت کارخانه البیس شهر زوریخ می‌باشد.
 
اولین تلفن همراه موجود در ایران + عکساولین تلفن همراه موجود در ایران + عکس
 

تعداد صفحات : 23

درباره ما
Profile Pic
آموزش و راهنمایی دانش آموزان به منظور علاقمند کردن آنان به درس شیرین ریاضی و پیشرفت تحصیلی آنها از اولویت های اهداف این سایت میباشد. پیش به سوی شکوفایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ابزار پارس تولز
  • ابزار وبلاگ نویسی ( پیچک )
  • رزآپ- سایت آپلود رز بلاگ
  • ابزار وبلاگ نویسی تکتا تولز
  • سایت ابزار تولز آی آر
  • ابزار وبلاگ نویسی ( وب گذر )
  • وب تولز پلاس
  • ابزار سایت روزگذر
  • ابزار وبلاگ نویسی پیچ رنگ 8
  • ابزار وبلاگ نویسی ( نایت اسکین )
  • کافه بازار
  • ابزار سایت سیب تم
  • سایت ابزار آپلود ها
  • سایت آپلود پیکو فایل
  • قیمت لحظه ای کالا و طلا
  • مرکز لرزه نگاری کشوری
  • مرکز لرزه نگاری جهانی
  • آذر مت سایت ریاضی آذربایجان
  • فرا دانلود ( دانلود نرم افزار )
  • شهر گرافیک ابزار فوتوشاب
  • دانلود کتاب
  • اخبار تیم تراکتورسازی
  • بزرگترین سایت دانلود
  • وبلاگ احمدرضا فروغی سوم 5
  • وبلاگ احسان دادخواه دانش آموز سوم 5 -91-92
  • آرشیو گلهای رنگارنگ
  • علم فردا
  • قالب سایت (1)
  • پارس ناز
  • بیتوته - معما
  • مجله پزشکی دکتر سلام
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تکناز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • کانون آموزش ریاضی آراز
  • علوم 20
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • دانلود نرم افزار
  • بازی آنلاین -1
  • آموزش ریاضی چناران
  • ریاضی راهنمایی
  • فان دون
  • ساسان اس ام اس
  • گردشگری آرمان سفر
  • اقتصاد مرند-احمد عاقلی
  • تبریز شهر آرزوها
  • سایت استاد نصیر پایگذار -شاعر جناس
  • وبلاگ دانش اموز نیما نجفی سوم 4
  • گروه علمی محک
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • موزیک تهران و فیلم و کشتی کج
  • وبلاگ دانشجویان کشاورزی
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • بیمه سامان
  • دانلود انیمیشن
  • پایگاه مجنون الحسین
  • بروزترین برترین ها
  • ایران فورکا
  • نخودسیا
  • بیداری اندیشه
  • کافه تنهایی
  • خرید شارژ
  • انجمن تفریحی نینا
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • پی سی خورها بزرگترین دانلود سنتر
  • بهترین سایت تفریحی فارسی زبانان
  • دنیای ریاضی
  • رسم آنلاین نمودار توابع
  • مرکز کد جاوا اسکریپ میس کد
  • خرید اینترنتی ساعت
  • baranhits
  • پد ضد عرق
  • خرید ساعت دیواری
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • اس ام اس تک
  • بروزترین سایت موزیک
  • ❤سایت عاشقانه لاویر ❤
  • جامعه ی مجازی اِنگدان
  • سایت جامع
  • فانوس دانلود
  • وبگاه امنیتی(حفره های وب ولایه های امنیتی)
  • صابون نرم کوسه آر پی
  • کلیپ دونی
  • سایت دانلود 0098
  • مرکز آموزش کامپیوتر و دانلود رضوان
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • گلچین،گلچین هرچیز
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت
  • مرکز دانلود رایگان سوالات پیام نور
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • فری آپلود
  • روزانه 500بازدیدکننده رایگان دریافت کنید
  • نگاه ی به بهترین گوشی های روز دنیا
  • افزایش بازدید وبلاگ شما
  • آموزش نرم افزار نانوکام
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • آموزش هنر بافتنی
  • سایت دانلود پاتوق
  • تبریز پاتوق
  • پارت دانلود+نسلی نو در دانلود
  • پارلاییش1(شهسواری و برحقی(
  • کوجی مت
  • یاس فان
  • کتابخانه الکترونیکی
  • دانلود موزیک ، فیلم ، نرم افزار و سرگرمی
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • اس ام اس جدید 94
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • دانلود كليپ
  • عكس و كلیپ های داغ
  • فروشگاه هاردی
  • بستنی ساز جادویی
  • کتاب سرا
  • وبلاگ علمی آموزشی علوم تجربی هفتم
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    مطالب کدام نویسنده را بیشتر دوست دارید؟
    نظر شما درباره درصد قبولی چیست؟(میتوانید چند گزینه انتخاب بکنید)
    بازدید کننده محترم شما چه نمره ای از 5 به مطالب ما میدهید؟
    تابلو اعلانات دانش آموزی

    توجه توجه

    فرصتها را از دست ندهید
    *******************

    نمونه سوالات ریاضی

     
    نوبت اول
     

    در سایت  برای همه اعضا قرار داده  شد
    .

    دانلود و تمرین کنید.

    نمونه سئوالات ریاضی هفتم و هشتم در سایت قرار داده شد. به قسمت نمونه سئوالات مراجعه کنید.
    smilies1موفق باشید

    مرادپور

    برای حمایت از سایت خودتان لطفا خرید شارژ تلفن همراه خود را از طریق سایت انجام دهید.



    پیام به اولیا و دانش آموزان

    اولیا محترم  دانش آموزان

    .........................................

    لطفا به وضعیت تحصیلی فرزندان خود بی تفاوت نباشید

    نظرات و پیشنهادات شما چراغ راه پیشرفت فرزندانتان میباشد

    با ما باشید و ارتباط خود را با دبیران فرزندانتان گسترش دهید.

    باشد که بتوانیم گامی به سوی شکوفایی استعداد های فرزندان این مرز و بوم  برداریم

    و سهمی در پیشبرد ایران عزیزمان داشته باشیم.


    دست در دست هم دهیم به مهر

    میهن   خویش   را    کنیم    آباد

    به امید ایرانی سراسر شادابی و پیشرفت

    با تشکر :  مرادپور


    پایگاه جمع آوری نظرات اولیا

    نظرات شما را ارج مینهیم

    ایمیل های سایت






    قوانین نویسندگی در سایت parlayish math


    چ

    1- رعایت ضوابط و اصول وبلاگ نویسی جمهوری اسلامی ایران

    2- دوری از درج مطالب غیر اخلاقی (متن,عکس,فیلم,لینک غیر مجاز و...)

    3- درج مطالب نامناسب و توهین آمیز و ضد ارزش انسانی و مخرب

    4- گنجاندن عنوان و برچسب  مناسب  برای مطالب

    5- قرار دادن توضیحات مهم در صفحه اصلی و توضیحات اضافی در ادامه مطلب

    6- قرار ندادن مطالب در پست ثابت بدون اجازه مدیر

    7- اختصاص دادن موضوعی برای نویسندگی خودتان(نویسندگی اختصاصی)

    8- حداقل یک ارسالی در هفته داشته باشید

    9- تبلیغ و یا تخریب شخصیت افراد و گروهها

    10- هر گونه خرابکاری در سایت و ایجاد مزاحمت به دیگر کاربران

    11-استفاده مناسب از رنگ نوشته ها

    12- اندازه  عرض عکسها و مطالب نباید بیش از 500  باشد


    عدم رعایت قوانین  باعث مسدود شدن اکانت نویسندگی شما خواهد شد.

    1 تذکر  1 روز مسدودی

    2 تذکر  1 هفته  مسدودی

    3 تذکر  1 ماه مسدودی

    4 تذکر مسدودی دائمی

    ...........................................

    کاربران تذکر داده شده

    1-  عرفان هادی

      1 تذکر 92.10.21

       ( بند 5 )

    تذکر   92.11.4

    2-  ائلمان بشارت پور

     تذکر 1 (تخلف  بند 4 , 5 , 12)

     تذکر 2 عرض مطالبت بزرگ است ودر صفحه جا نمیگیرد


    از کاربرن محترم تقاضا میشود موارد تخلف را به مدیر سایت , از طریق تماس با ما,گزارش دهند.با تشکر مرادپور

    لینک های مفید بازی های آنلاین

    بازی های آنلاین


    1- http://tgame.ir  

    تی گیم


    2-  http://www.dedegames.com

    دده گیم


    3- http://www.bazikhone.com 

    بازی خونه


    4- http://chibazi.com

    چی بازی


    5-http://game.19b.ir

    بازی خونه 19 بهمن


    6-http://www.jackingame.com/

    جکین گیم

    7-http://www.yepicom.com/

    یئپی کام

    8-http://www.yepi.com

    yepi.com

    9-http://www.4223.com/

    4223.com


    10-sindygame

    http://www.sindygame.com/


    11- http://www.oyuncini.com/


    سایت های موسیقی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4996
  • کل نظرات : 1003
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 2235
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 702
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,415
  • بازدید ماه : 20,781
  • بازدید سال : 106,757
  • بازدید کلی : 3,371,070