loading...
سایت جامع Parlayish math
(علمی ,کاربردی ,تفریحی ,ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


سایت جامع  پارلاییش مت


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

(علمی , کاربردی ,تفریحی, ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


سلام لار عزیزلریم ,خوش گلیب سیز,خوش ساعاتلار سیزه آرزو ائدیرم

islamicislamic

(وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ.)

«كساني  كه در راه ما تلاش ومبارزه مي کنندبه يقين راه‏هاي  خود را بر آنان مي ‏نماييم وحقيقتا‏ الله  بانيكوكاران است».عنکبوت 69

کاربران و عزیزان محترم , برای  دسترسی بهتر به مطالب و

خدمات ویژه  سایت

( آزمون هفتگی کوئیز ,نمونه سئوالات امتحانی,تصاویر دانش آموزان نمونه و مطالب ویژه)

  عضو ویژه  سایت خود شوید

برای آگاهی از شرایط عضویت ویژه  و کسب اطلاعات بیشتربه منو تابلو اعلانات زیر سایت مراجعه بفرمایید.

چچ


مشخصات  تماس با معلم و مدیر وبسایت از طریق برنامه  skype

skype name  : parlayish        email  :parlayish@yahoo.com


برای دسترسی آسان به مطالب سایت از جدول لینکهای زیر  استفاده بفرمایید.

m. moradpour بازدید : 579 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
m. moradpour بازدید : 936 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)
 
 

  اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 تبریز
اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز
اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز
اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز
اداره آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز
اداره آموزش و پرورش اسکو
اداره آموزش و پرورش آذرشهر
اداره آموزش و پرورش بستان آباد
اداره آموزش و پرورش شبستر
اداره آموزش و پرورش صوفیان
اداره آموزش و پرورش هریس
اداره آموزش و پرورش مهربان
اداره آموزش و پرورش خواجه
اداره آموزش و پرورش خسروشاه
اداره آموزش و پرورش گوگان
اداره آموزش و پرورش اهر
اداره آموزش و پرورش هوراند
اداره آموزش و پرورش ورزقان
اداره آموزش و پرورش خاروانا
اداره آموزش و پرورش خداآفرین
اداره آموزش و پرورش کاغذکنان
اداره آموزش و پرورش کلیبر
اداره آموزش و پرورش سراب 
اداره آموزش و پرورش مراغه
اداره آموزش و پرورش عجبشیر
اداره آموزش و پرورش بناب
اداره آموزش و پرورش ملکان
اداره آموزش و پرورش مرند
اداره آموزش و پرورش جلفا
اداره آموزش و پرورش میانه
اداره آموزش و پرورش کندوان
اداره آموزش و پرورش ترکمانچای
اداره آموزش و پرورش هشترود
اداره آموزش و پرورش چاراویماق
اداره آموزش و پرورش عشایری
اداره آموزش و پرورش تیکمه داش
اداره آموزش و پرورش نظرکهریز
اداره آموزش و پرورش ایلخچی
اداره آموزش و پرورش تسوج

 

سید امیر محمد سیدی-سوم2ب بازدید : 286 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اپل در حال حاضر در وسط یک دادگاه طولانی و طاقت فرسا با سامسونگ قرار دارد. آنها عملا دست از سر هم برنمیدارند و به هر بهانه ای یکدیگر را با گوشه و کنایه های سنگین خطاب میکنند.

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 870 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گرانترین ماشین دنیا با 35 میلیارد تومان قیمت! +عکس

ایران ناز، برای اینکه وسیله نقلیه خود را بتوانید گرانترین خودرو در جهان بدانید باید قیمت خودروی شما کمی‌ بیشتر از ۳۵ میلیون دلار (حدود 35 میلیارد تومان) باشد.گرانترین ماشین دنیا با 35 میلیارد تومان قیمت! +عکس

 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 278 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
چاله یکی از دشمنان انسان است که در همه حالات حتی داخل خودرو نیز می تواند به نوع مشکل ساز باشد از این رو طراحان برای از بین بردن این مشکل دست به ابداع وسیله ای جالب زده اند.
یکی از مهمترین مواردی که بسیاری از دوچرخه سواران را تهدید می کند چاله های خیابان است که ناگهان در مقابل آن ها سبز شده و باعث بروز حادثه های سخت می شود. 


 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 252 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
نزدیک به 30 سال است که مردی در چین با یک شاخ در گردنش زندگی می کند. "لی ژیبینگ" پیرمردی است که در استان "شیان" زندگی می کند و برای اولین بار در سال 1980 بود که متوجه یک جسم عجیب در گردنش شد .
 برخی انسان ها در دنیا بنا به تقدیر دچار مشکلاتی می شوند که شاید تنها خودشان حامل آن روی زمین باشند. این افراد زندگی سخت و به خصوصی را در طول عمر خود دارند و معمولا سوژه خوبی برای گروه های خبری در دنیا هستند. 


 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 340 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 
قبیله سوری در اتیوپی رسم عجیب و غریبی دارد که در آن وقتی دختر بزرگ می‌شود دو دندان پایین او را کشیده و در لب پایین وی حفره‌ای ایجاد می کنند و بشقابی در آن قرار می‌دهند. هر چه بشقاب بزرگتر باشد پدر دختر هنگام ازدواج او، مهریه بیشتری از داماد می‌گیرد!
 
 
 

 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 307 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
"تونی موریسون" یکی از افرادی است که برای کمک کردن به موسسه های خیریه دست به کارهای جالبی می زند.
 افراد زیادی بوده اند که در تاریخ برای جمع کردن پولی برای خیریه یا بدست آوردن هزینه درمان تعدادی از بیماران خاص سفری را به دور دنیا آن هم با پای پیاده آغاز کرده اند تا در این راه بیماران را ملاقات کرده و از مردم طلب کمک کنند. 

"تونی موریسون" یکی از افرادی است که برای کمک کردن به موسسه های خیریه دست به کارهای جالبی می زند. او چندین بار مسافت های طولانی را دویده است اما از نظر خودش نتوانسته آنجور که باید کمک های چشمگیری جمع کند از این رو بسیار ناراحت بود تا اینکه فکر خاصی به ذهنش رسید. 

 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 249 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 
استفاده از پروتئین یکی از بهترین راه های مقابله با پرخوری است اما هنوز راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آن ها برای روبرو شدن با پرخوری استفاده کنید.
مهمترین مشکل هر فردی که اضافه وزن دارد پرخوری است. این پرخوری دلایل مختلفی دارد که هر کدام به نوعی باعث می شود شما میزان بیشتری غذا خورده و روز به روز جاق تر شوید. برای اینکه بتوانید از این مشکل پیشگیری کنید بهترین کار استفاده از چند راه کار خوب است که در ادامه آمده است:

 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 258 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)
شیوه جدید کلاهبرداری؛
رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد از شيوه جديد برخي افراد کلاهبردار در فضاي مجازي اينترنت که از طريق سايت هاي ارسال پيامک اينترنتي رايگان اقدام به کلاهبرداري تحت عناوين تضمين قبولي در رشته و دانشگاه خاص هشدار داد .
سرهنگ سيد عبدالمطلب مرتضويان گفت : با رصد و پايش كارشناسان پليس فتا در فضاي مجازي اخيراً افراد سودجو و کلاهبردار با بدست آوردن شماره همراه داوطلبان کنکور سراسري در مقاطع مختلف با ارسال پيامک هاي حجمي از طريق سايت هاي ارسال پيامک اينترنتي رايگان اقدام به کلاهبرداري مي نمايند .  

 

سید امیر محمد سیدی-سوم2ب بازدید : 270 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

"شیوانا و شیورام" برادرانی هستند که از بدو تولد با مشکلی بسیار عجیب دست و پنجه نرم می کنند. این دو از ناحیه کمر به هم متصل هستند هر دو با هم در یک سری پا مشترک هستند. در نگاه اول زندگی آن ها غیر ممکن به نظر خواهد رسید.

سید امیر محمد سیدی-سوم2ب بازدید : 260 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

بعد از 18 ماه از انتشار آخرین آپدیت بزرگ ویندوز فون‌ها، مایکروسافت بالاخره نسخه‌ی ویندوز فون 8.1 را برای دانلود بر روی وب‌سایت خود قرار داد. حدود دو هفته پیش بود که مایکروسافت در کنفرانس Build خبر از از آپدیت 8.1 این سیستم عامل داده بود؛ آپدیتی بسیار مهم و بزرگ برای سیستم عامل ویندوز فون 8 که دارای ویژگی‌هایی چون دستیار دیجیتالی Cortena ، یک Notification Center و همینطور آیکن‌های آجری (یا Tile های معروف ویندوز 8.1) کوچک میشود.

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 225 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)
 
یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی که کنار غذا از آن استفاده می کنیم ماست است. این خوراکی معمولا می تواند در کنار هر غذایی سرو شود و سرشار از خواص مختلف است.

البته عده ای از آن به عنوان خوراکی بیحال صحبت می کنند و چیزی جز سستی را در آن نمی بینند ولی این افراد کاملا در اشتباه هستند چرا که ماست خواصی دارد که  نادیده گرفتن آن برای بدن مشکل ساز می شود.

 

reza1379 بازدید : 332 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 چهارشنبه سوری,تاریخچه چهارشنبه سوری,ترقه چهارشنبه سوری

چهارشنبه‌سوری یکی از جشن‌های ایرانی است که در شب آخرین چهارشنبه سال (سه‌شنبه شب) برگزار می‌شود. در شاهنامه فردوسی اشاره‌هایی درباره بزم چهارشنبه‌ای در نزدیکی نوروز وجود دارد که نشان دهنده کهن بودن جشن چهارشنبه‌سوری است. مراسم سنتی مربوط به این جشن ملی، از دیرباز در فرهنگ سنتی مردمان ایران زنده نگاه داشته شده‌ است.

منبع:بیتونه

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 248 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
 
 پزشکان از جمله افرادی هستند که با خواندن درس های بسیار توانسته اند به مرحله ای برسند که عمل های سخت را انجام داده و جان انسان ها را نجات دهند اما افراد دیگری نیز هستند که می توانند انسان ها را نجات دهند و به قهرمان تبدیل شوند. 

"جیمز هریسون" قهرمانی 74 ساله است که تا به حال جان بیش از 2 میلیون کودک را نجات داده به آن ها زندگی سالمی بخشیده است. او در مدت 54 سال پیش بدون این که لباس خاصی بپوشد یا نقاب بزند کارهای قهرمانانه خود را انجام داده است. 


 

سید امیر محمد سیدی-سوم2ب بازدید : 279 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

یک گوشی هوشمند برای اینک CPU، RAM بتواند از پس انرژی مورد نیاز صفحه نمایش و... بر بیاید باید باتری قوی داشته باشد، از این رو شرکت های تولید کننده اسمارت فون ،تلاش های زیادی را برای ساخت باتری های با طول عمر بالا کرده اند که در این مطلب با چندتا از بهترین آنها آشنا می شویم.

سید امیر محمد سیدی-سوم2ب بازدید : 283 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

لپ تاپ ها به خاطر ماهیتی که دارند دائما در خانه و در بیرون از خانه مورد استفاده قرار می گیرند و برای اینکه بتوانند جواب نیاز های روزانه شما را بدهند باید باتری قوی داشته باشد، از این رو شرکت های تولید کننده لپ تاپ نیز برای این مشکل راحل های پیدا کرده اند و باتری های قوی ای تولید کرده اند که ما 10 تا از بهترین های لپ تاپ ها را در این مطلب به شما معرفی می کنیم.

سید امیر محمد سیدی-سوم2ب بازدید : 355 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

مهم‌ترین بحث در خصوص ماهی، بحث سلامت و رعایت نکات بهداشتی است که همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. در مورد تأثیر مواد غذایی در مسمومیت‌ها و انتخاب درست آن‌ها باید بدانیم که اگر در تهیه مواد غذایی دقت لازم را داشته باشیم شاید بسیاری از مسمومیت‌ها بروز نکند. به عنوان مثال باید در خرید ماهی تازه به یکسری نکات توجه کرد.

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 272 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)
 
این درخت در مناطق مختلف مانند فلوریدا، کارابیان و باهاماس رشد می کند ولی به تازگی در غرب انگلستان هم رشد کرده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،  درخت ها همیشه معنی بخش زندگی بوده اند و ما از آن ها برای زندگی بهتر استفاده می کنیم ولی برخی درختان هم هستند که سمی بوده و باعث ضرر رسیدن به انسان ها می شوند از این رو نزدیک شدن به آن ها می تواند به معنای پایان زندگی باشد.

درخت "Manchineel" یکی از درختان بسیار ترسناکی است که روی زمین وجود دارد و همیشه از آن به صورت خاصی حفاظت می شود زیرا هیچ انسانی نباید نزدیک این درخت هم بشود. این درخت همیشه با تابلوهای قرمز و اخطار محسور شده است تا همه متوجه خطرش شود.



مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 271 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
 
 
، گروهی از محققان دانشگاه هاروارد موفق به ساخت باتری ارگانیک پر ظرفیت و ارزان قیمتی شده‌اند که به جای فلز، از مواد پایه کربن به عنوان الکترولیت استفاده می‌کند. این فناوری قادر است با فراهم ساختن توان ذخیره‌سازی بالای انرژی‌های تجدیدپذیر، مشکلات مربوط به منابع انرژی‌های تجدید پذیر غیردائمی مانند انرژی خورشیدی و انرژی باد را حل کند. این باتری توان ذخیره‌سازی بالایی را که خارج از توانایی باتری‌های حالت جامد است، با هزینه‌ای به مراتب کمتر از فناوری باتری‌های جریانی امروزی فراهم می‌آورد.

 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 241 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
 
، آرام و بی‌صدا، می‌آید و جان می‌گیرد. بزرگ و کوچک، پیر و جوان و زن و مرد هم نمی‌شناسد. تنها کمی بی‌دقتی کافی است تا منوکسید کربن، این قاتل خاموش و نامرئی، به تعداد قربانی‌هایش اضافه کند.

اینطور که در گزارش‌ سازمان پزشکی قانونی آمده، در هشت ماهه امسال 287 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جانشان را از دست دادند و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد متوفیات مسمومیت با  این گاز 285 نفر بود، هفت دهم درصد افزایش یافته است. هرچند به طور کلی و در مقایسه آمار سه سال گذشته، مر‌گ‌ومیر بر اثر گاز منوکسیدکربن روندی نزولی را طی می‌کند.

در اینفوگرافیک زیر، آماری از مرگ‌هایی که سازمان پزشکی قانونی بر اثر گازگرفتگی در شهرهای مختلف ثبت کرده را ببینید. اعداد مندرج برای هر شهر، میانگین سال‌های 90، 91 و هشت ماه از سال 92 است.


 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 252 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
 

 بعد از گذشت 13 سال از ورود ویندوز ایکس پی قرار است پشتیبانی از این سیستم عامل از سوی مایکروسافت قطع گردد و این یعنی آسیب پذیری ابزارها و دستگاههایی که هنوز از این سیستم عامل استفاده می کنند.

در این بین گفته می شود 95 درصد از دستگاههای خودپرداز ATM در جهان و نرم افزارهای توزیع و عرضه پول روی آنها و کامپیوترهای متصل به خودپرداز دارای سیستم عامل ایکس پی هستند.

 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 273 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
 
،یک مقام آگاه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عاملیت بانک خارجی برای انتقال 4.2 میلیارد دلاری به ایران، اظهارداشت: سه بانک برای انتقال این پول مشخص شده‌اند.

وی افزود: بانک‌های SOCIETE GENERALE  و CHARTERED STANDARED و یک بانک دیگر، عاملیت انتقال این مبالغ به ایران را دارند.

این مقام آگاه با بیان اینکه در این باره نباید شتاب زده تحلیل کرد، گفت: فضا به سمت خوش‌بینی و کاهش سطح محدودیت‌ها پیش می‌رود، امیدواریم محدودیت‌ها به طور کامل از سیستم بانکی برداشته شود.

 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 519 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

گوشی‌هایی که باید بخریم و نخریم!

شرایط این روزهای بازار کشور ما آن‌قدر نوسان دارد که نمی‌توان بر روی هیچ چیزی به طور قطع و به خصوص دراز مدت حساب باز کرد. حال ما قصد داریم از این به بعد به شما پیشنهاد خرید چند گوشی تلفن همراه که نسبت به قیمتشان ارزش دارند (با توجه به لیست قیمت) را بدهیم و چند مدلی که زیادی گران هستند را هم معرفی کنیم تا فعلا از آن‌ها دوری کنید! البته به خاطر نوسانات زیاد، ممکن است جابه‌جایی‌هایی در این لیست و با گذشت زمان رخ دهد، پس اگر قصد خرید دارید، حتما به تاریخ آخرین پیشنهاد ما (تاریخ به روز رسانی مطلب) توجه کنید! هر سئوالی هم در این باره دارید، برای گرفتن جواب دقیق در انجمن مطرح کنید تا بسته به علاقه و شرایط مدنظرتان، بهترین گزینه‌ها را برایتان معرفی کنیم.

تحلیل روز: خوشبختانه بازار مدت‌هاست که بر روی یک ثبات گام می‌گذارد و دیگر از هیجانات گدشته خبری نیست! مشتریان نیز به قیمت‌های جدید عادت کرده‌اند و شاید که رونق دیروز دیگر وجود ندارد، اما شاهد معاملات بیشتری هستیم.

 

 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 255 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
 
سرما و یخ زدگی آب یکی از خصلت های زمستان است که هیچوقت از آن جدا نخواهد شد مگر آنکه در نقطه ای بسیار گرم مانند کویر زندگی کرده باشید که سرما کمتر به سراغ شما خواهد آمد. یخ زدگی شاید ایجاد مشکلات مختلف کند اما گاهی بسیار جالب هم می شود. 

در یکی از سواحل نروژ گروهی از ماهی های ریز که به طور عجیبی در نزدیکی ساحل شنا می کردند در حرکت یخ بسته اند. این ماه ها کاملا مشابه با حرکات زیر آبشان در سطح قرار گرفته و همه تبدیل به یک قطعه یخ بسیار بزرگ شده اند. 

 

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 302 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
 
هر انسانی با دم و بازدم است که زندگی می کند و شش ها مسئول آن هستند تا اکسیژن را به دستگاه های مختلف بدن برسانند. شش انسان دارای توان خاصی است اما به قدری توان ندارد که بتواند یک لاستیک را باد کند مگر در موارد بسیار عجیب.

"نی یونگ بینگ" مردی 63 ساله چینی است که دقیقا از همین موارد عجیب حساب می شود که می تواند با شش های آهنی و البته بزرگ خود لاستیک را هم باد کند. این مرد چندی پیش دست به کاری بسیار جالب زد که مسیری برای ورودش به کتاب گینس باز کرد. 

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
آموزش و راهنمایی دانش آموزان به منظور علاقمند کردن آنان به درس شیرین ریاضی و پیشرفت تحصیلی آنها از اولویت های اهداف این سایت میباشد. پیش به سوی شکوفایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ابزار پارس تولز
  • ابزار وبلاگ نویسی ( پیچک )
  • رزآپ- سایت آپلود رز بلاگ
  • ابزار وبلاگ نویسی تکتا تولز
  • سایت ابزار تولز آی آر
  • ابزار وبلاگ نویسی ( وب گذر )
  • وب تولز پلاس
  • ابزار سایت روزگذر
  • ابزار وبلاگ نویسی پیچ رنگ 8
  • ابزار وبلاگ نویسی ( نایت اسکین )
  • کافه بازار
  • ابزار سایت سیب تم
  • سایت ابزار آپلود ها
  • سایت آپلود پیکو فایل
  • قیمت لحظه ای کالا و طلا
  • مرکز لرزه نگاری کشوری
  • مرکز لرزه نگاری جهانی
  • آذر مت سایت ریاضی آذربایجان
  • فرا دانلود ( دانلود نرم افزار )
  • شهر گرافیک ابزار فوتوشاب
  • دانلود کتاب
  • اخبار تیم تراکتورسازی
  • بزرگترین سایت دانلود
  • وبلاگ احمدرضا فروغی سوم 5
  • وبلاگ احسان دادخواه دانش آموز سوم 5 -91-92
  • آرشیو گلهای رنگارنگ
  • علم فردا
  • قالب سایت (1)
  • پارس ناز
  • بیتوته - معما
  • مجله پزشکی دکتر سلام
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تکناز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • کانون آموزش ریاضی آراز
  • علوم 20
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • دانلود نرم افزار
  • بازی آنلاین -1
  • آموزش ریاضی چناران
  • ریاضی راهنمایی
  • فان دون
  • ساسان اس ام اس
  • گردشگری آرمان سفر
  • اقتصاد مرند-احمد عاقلی
  • تبریز شهر آرزوها
  • سایت استاد نصیر پایگذار -شاعر جناس
  • وبلاگ دانش اموز نیما نجفی سوم 4
  • گروه علمی محک
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • موزیک تهران و فیلم و کشتی کج
  • وبلاگ دانشجویان کشاورزی
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • بیمه سامان
  • دانلود انیمیشن
  • پایگاه مجنون الحسین
  • بروزترین برترین ها
  • ایران فورکا
  • نخودسیا
  • بیداری اندیشه
  • کافه تنهایی
  • خرید شارژ
  • انجمن تفریحی نینا
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • پی سی خورها بزرگترین دانلود سنتر
  • بهترین سایت تفریحی فارسی زبانان
  • دنیای ریاضی
  • رسم آنلاین نمودار توابع
  • مرکز کد جاوا اسکریپ میس کد
  • خرید اینترنتی ساعت
  • baranhits
  • پد ضد عرق
  • خرید ساعت دیواری
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • اس ام اس تک
  • بروزترین سایت موزیک
  • ❤سایت عاشقانه لاویر ❤
  • جامعه ی مجازی اِنگدان
  • سایت جامع
  • فانوس دانلود
  • وبگاه امنیتی(حفره های وب ولایه های امنیتی)
  • صابون نرم کوسه آر پی
  • کلیپ دونی
  • سایت دانلود 0098
  • مرکز آموزش کامپیوتر و دانلود رضوان
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • گلچین،گلچین هرچیز
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت
  • مرکز دانلود رایگان سوالات پیام نور
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • فری آپلود
  • روزانه 500بازدیدکننده رایگان دریافت کنید
  • نگاه ی به بهترین گوشی های روز دنیا
  • افزایش بازدید وبلاگ شما
  • آموزش نرم افزار نانوکام
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • آموزش هنر بافتنی
  • سایت دانلود پاتوق
  • تبریز پاتوق
  • پارت دانلود+نسلی نو در دانلود
  • پارلاییش1(شهسواری و برحقی(
  • کوجی مت
  • یاس فان
  • کتابخانه الکترونیکی
  • دانلود موزیک ، فیلم ، نرم افزار و سرگرمی
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • اس ام اس جدید 94
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • دانلود كليپ
  • عكس و كلیپ های داغ
  • فروشگاه هاردی
  • بستنی ساز جادویی
  • کتاب سرا
  • وبلاگ علمی آموزشی علوم تجربی هفتم
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    مطالب کدام نویسنده را بیشتر دوست دارید؟
    نظر شما درباره درصد قبولی چیست؟(میتوانید چند گزینه انتخاب بکنید)
    بازدید کننده محترم شما چه نمره ای از 5 به مطالب ما میدهید؟
    تابلو اعلانات دانش آموزی

    توجه توجه

    فرصتها را از دست ندهید
    *******************

    نمونه سوالات ریاضی

     
    نوبت اول
     

    در سایت  برای همه اعضا قرار داده  شد
    .

    دانلود و تمرین کنید.

    نمونه سئوالات ریاضی هفتم و هشتم در سایت قرار داده شد. به قسمت نمونه سئوالات مراجعه کنید.
    smilies1موفق باشید

    مرادپور

    برای حمایت از سایت خودتان لطفا خرید شارژ تلفن همراه خود را از طریق سایت انجام دهید.



    پیام به اولیا و دانش آموزان

    اولیا محترم  دانش آموزان

    .........................................

    لطفا به وضعیت تحصیلی فرزندان خود بی تفاوت نباشید

    نظرات و پیشنهادات شما چراغ راه پیشرفت فرزندانتان میباشد

    با ما باشید و ارتباط خود را با دبیران فرزندانتان گسترش دهید.

    باشد که بتوانیم گامی به سوی شکوفایی استعداد های فرزندان این مرز و بوم  برداریم

    و سهمی در پیشبرد ایران عزیزمان داشته باشیم.


    دست در دست هم دهیم به مهر

    میهن   خویش   را    کنیم    آباد

    به امید ایرانی سراسر شادابی و پیشرفت

    با تشکر :  مرادپور


    پایگاه جمع آوری نظرات اولیا

    نظرات شما را ارج مینهیم

    ایمیل های سایت






    قوانین نویسندگی در سایت parlayish math


    چ

    1- رعایت ضوابط و اصول وبلاگ نویسی جمهوری اسلامی ایران

    2- دوری از درج مطالب غیر اخلاقی (متن,عکس,فیلم,لینک غیر مجاز و...)

    3- درج مطالب نامناسب و توهین آمیز و ضد ارزش انسانی و مخرب

    4- گنجاندن عنوان و برچسب  مناسب  برای مطالب

    5- قرار دادن توضیحات مهم در صفحه اصلی و توضیحات اضافی در ادامه مطلب

    6- قرار ندادن مطالب در پست ثابت بدون اجازه مدیر

    7- اختصاص دادن موضوعی برای نویسندگی خودتان(نویسندگی اختصاصی)

    8- حداقل یک ارسالی در هفته داشته باشید

    9- تبلیغ و یا تخریب شخصیت افراد و گروهها

    10- هر گونه خرابکاری در سایت و ایجاد مزاحمت به دیگر کاربران

    11-استفاده مناسب از رنگ نوشته ها

    12- اندازه  عرض عکسها و مطالب نباید بیش از 500  باشد


    عدم رعایت قوانین  باعث مسدود شدن اکانت نویسندگی شما خواهد شد.

    1 تذکر  1 روز مسدودی

    2 تذکر  1 هفته  مسدودی

    3 تذکر  1 ماه مسدودی

    4 تذکر مسدودی دائمی

    ...........................................

    کاربران تذکر داده شده

    1-  عرفان هادی

      1 تذکر 92.10.21

       ( بند 5 )

    تذکر   92.11.4

    2-  ائلمان بشارت پور

     تذکر 1 (تخلف  بند 4 , 5 , 12)

     تذکر 2 عرض مطالبت بزرگ است ودر صفحه جا نمیگیرد


    از کاربرن محترم تقاضا میشود موارد تخلف را به مدیر سایت , از طریق تماس با ما,گزارش دهند.با تشکر مرادپور

    لینک های مفید بازی های آنلاین

    بازی های آنلاین


    1- http://tgame.ir  

    تی گیم


    2-  http://www.dedegames.com

    دده گیم


    3- http://www.bazikhone.com 

    بازی خونه


    4- http://chibazi.com

    چی بازی


    5-http://game.19b.ir

    بازی خونه 19 بهمن


    6-http://www.jackingame.com/

    جکین گیم

    7-http://www.yepicom.com/

    یئپی کام

    8-http://www.yepi.com

    yepi.com

    9-http://www.4223.com/

    4223.com


    10-sindygame

    http://www.sindygame.com/


    11- http://www.oyuncini.com/


    سایت های موسیقی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4996
  • کل نظرات : 1003
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2235
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 702
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,440
  • بازدید ماه : 20,806
  • بازدید سال : 106,782
  • بازدید کلی : 3,371,095