loading...
سایت جامع Parlayish math
(علمی ,کاربردی ,تفریحی ,ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


سایت جامع  پارلاییش مت


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

(علمی , کاربردی ,تفریحی, ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


سلام لار عزیزلریم ,خوش گلیب سیز,خوش ساعاتلار سیزه آرزو ائدیرم

islamicislamic

(وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ.)

«كساني  كه در راه ما تلاش ومبارزه مي کنندبه يقين راه‏هاي  خود را بر آنان مي ‏نماييم وحقيقتا‏ الله  بانيكوكاران است».عنکبوت 69

کاربران و عزیزان محترم , برای  دسترسی بهتر به مطالب و

خدمات ویژه  سایت

( آزمون هفتگی کوئیز ,نمونه سئوالات امتحانی,تصاویر دانش آموزان نمونه و مطالب ویژه)

  عضو ویژه  سایت خود شوید

برای آگاهی از شرایط عضویت ویژه  و کسب اطلاعات بیشتربه منو تابلو اعلانات زیر سایت مراجعه بفرمایید.

چچ


مشخصات  تماس با معلم و مدیر وبسایت از طریق برنامه  skype

skype name  : parlayish        email  :parlayish@yahoo.com


برای دسترسی آسان به مطالب سایت از جدول لینکهای زیر  استفاده بفرمایید.

مرتضی هاشمی نویسنده فعال ویژه بازدید : 273 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)
 
گیاهان انواع بسیار مختلفی دارند و می توان آن ها را متفاوت ترین گونه حیات روی زمین دانست. گیاهان معمولا بسیار زیبا و دارای ویژگی های خاصی هستند.

 در میان تمام زیبایی های که گیاهان مختلف دارند مواردی نیز پیدا می شود که بسیار عجیب و غیرقابل باور باشد. این عجایب می تواند رنگ آن ها یا حتی شکل و بوی آن ها باشد. در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از عجیب ترین گیاهان دنیا:

فنجان کره ای

یکی از گل های بسیار عجیبی که می توانید در برخی از نقاط مختلف دنیا مشاهده کنید گل های "فنجان کره ای" هستند. این گیاهان ظاهری بسیاری زیبا و ساده دارند و درنگاه اول بی گناه ترین گل های دنیا به نظر می رسند اما همین گل های بی گناه دارای قدرت مرگباری نیز هستند. این گل زرد رنگ می تواند حیواناتی که از آن ها تغذیه می کنند را بکشند و درباره انسان ها نیز ابتدا بدن را قرمز کرده و سپس تمام سیستم عصبی را از کار انداخته و مرگی دردناک را به همراه دارد.

 

m. moradpour بازدید : 271 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (1)

سوپـر خـوراکی های پاییـزی را بشناسیـم

ارمغانی از سلامت در فصل سرما

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


سرمای هوا روز به روز بیشتر خود را نشان می دهد و شاید این هوای سرد و خنک برای خیلی ها چندان خوشایند نباشد. با این حال برای اینکه به خشکی سرما غلبه کنید انتخاب های خوراکی جالب توجهی پیش روی شما قرار دارد...

سوپر خوراکی های فصل سرما می توانند پاییز و زمستان را برای شما جذاب تر از همیشه کنند. میوه ها و سبزی هایی که مختص این فصول هستند، اتفاقا به راحتی هم در دسترس شما خواهند بود. کافی است سبد خرید را بردارید و البته فهرست موادغذایی ای که قرار است تهیه کنید با فهرستی که پیش رویتان قرار گرفته تطبیق دهید. این سوپر خوراکی های پاییزی جزو آن دسته مواد غذایی هستند که بهتر است در این فصل همواره از آنها به طور منظم و چه بسا روزانه استفاده کنید.

http://axgig.com/images/28735533270765122786.gif

m. moradpour بازدید : 249 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

مختصری از فواید مصرف روزانه سبزیجات

مصرف روزانه سبزیجات ضامن سلامتی شخص می باشد. مصرف سبزیجات از بروز بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، دیابت، سرطان و چاقی پیشگیری می نماید. مقدار سبزیجات مورد نیاز بدن با توجه به هرم راهنمایی غذایی به طور کلی روزانه 200 گرم می باشد که این مقدار برای سالمندان بالای هفتاد سال و نوجوانان و کودکان کمتر است.

 



بر اساس تحقیقات جدید رنگ سبزیجات در طبقه بندی خواص آنان نقش دارد از این رو مصرف سبزیجات با رنگهای متنوع برای سلامت توصیه می گردد در واقع رنگها در سبزیجات بر خواص منحصر بفرد آنها اشاره دارد. مصرف سبزیجات با رنگهای متفاوت امکان بدست آوردن بالاترین نتیجه را برای شخص ممکن می سازد و سیستم ایمنی بدن را قوی تر می سازد و موجب طول عمر بیشتر شخص می گردد.

:: با مصرف سبزیجات از سرطان پیشگیری کنید

:: رابطه مصرف سبزیجات و لاغری

:: با مصرف سبزیجات خطر دیابت را کاهش دهید

:: با مصرف سبزیجات از بیماریهای قلبی پیشگیری کنید

:: رابطه مصرف سبزیجات و پایین آوردن فشارخون

:: با مصرف سبزیجات سلامت خود را تضمین کنید

:: چگونگی مصرف سبزیجات

Brylee DollsErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیمErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیمErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

 

 

m. moradpour بازدید : 247 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 آشنایی با شفابخش‌ترین ادویه‌های جهان

 
دانش پزشکی مدرن شناسایی و مطالعه روی قدرت بی‌انتهای چاشنی‌ها، ادویه‌ها و گیاهان را آغاز کرده و قصد دارد از این ترکیبات مفید و شفابخش بعنوان سلاح‌هایی برای مقابله با بیماری‌های گوناگون از سرطان گرفته تا آلزایمر استفاده کند.

 

در این مقاله فهرست 6 مورد از مفیدترین و شفابخش‌ترین ادویه‌ها که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، ارائه شده است. این 6 ادویه عبارتند از:

m. moradpour بازدید : 242 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

کاهش رشد سرطان سینه با مصرف انگور

به گزارش فارس به نقل از یونایتدپرس اینترنشنال، پ‍ژوهشگران دانشگاه کلابریا ایتالیا دریافتند ماده‌ای در پوست انگور وجود دارد که ممکن است بتواند به کاهش رشد سرطان سینه کمک کند.

m. moradpour بازدید : 235 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

زردآلو؛ طلای تابستان

زردآلو بومی نواحی چین است و هنوز هم به صورت وحشی در این مناطق می‌روید. این درخت در اوایل قرن اول میلادی به آسیا و اروپا راه یافت. ارتفاع درخت زردآلو تا 6 متر نیز می‌رسد. برگ‌های آن مانند قلب نوک تیز و به رنگ سبز روشن مایل به زرد می‌باشد. گل‌های زردآلو درشت و به رنگ سفید متمایل به قرمز است. میوه آن گوشتی و زرد رنگ، با طعمی مطبوع و شیرین بوده که در اواسط تابستان می‌رسد. هسته زردآلو صاف، قهوه‌ای و بیضی شکل است. در داخل هسته مغز آن قرار دارد که طعم آن گاهی شیرین و گاهی تلخ می‌باشد.

مواد مغذی موجود در زردآلو و اثرات مفید آن‌ها

 

m. moradpour بازدید : 235 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

فواید مواد غذایی تلخ برای تندرستی

فواید مواد غذایی تلخ برای تندرستی

مصرف مواد غذایی تلخ بخشی از عادت‌های خوب و سالم غذایی است. اگر چه شاید خوردن این قبیل خوراکی‌ها برای همه ساده نباشد اما باید بدانید که مواد غذایی تلخ برای حفظ سلامت بدن لازم هستند. با ما همراه باشید تا با گوشه ای از خواص این مواد غذایی آشنا شوید.

 

m. moradpour بازدید : 222 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

خواص تربچه-تربچه، تصفیه کننده خون

خواص تربچه-تربچه، تصفیه کننده خون

تربچه، صیفی کم چرب بدون چربی و کلسترول است. مهم ترین ماده غذایی موجود در این گیاه فیبر غذایی است. ویتامین هایی که در آن یافت می شود ویتامین B۶،K،C، نیاسین و فولات است.

Dollz Mania Anime Dolls

 

m. moradpour بازدید : 246 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

خواص شاهی-شاهی، دارای بیش از ۴۰خاصیت دارویی است

خواص شاهی-شاهی، دارای بیش از ۴۰خاصیت دارویی است

شاهی، یکی از قدیمی ترین گیاهانی است که انسان مصرف می کند. این گیاه کنار رودها و جویبارها با جریان آب، رشد می کند. شاهی منبع عالی ویتامین های E،C، B۶،B۲،B۱ ، منگنز و کاروتن است. علاوه بر آن کلسیم، فیبر، آهن ومس نیز دارد. شاهی بیش از ۴۰خاصیت دارد که در این مطلب به نقل از «ehow» به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

Dollz Mania Anime Dolls

 

m. moradpour بازدید : 221 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

خواص پونه-پونه؛ آنتی بیوتیک طبیعی

خواص پونه-پونه؛ آنتی بیوتیک طبیعی

طبیعت زیباست؛ بکر و دست نخورده. اگر این روزها به برخی باغات، صحرا یا دامنه کوه ها و تپه های حوالی شهر سر بزنید، در کنار نهرها و جوی ها، گیاهی معطر و خوشبو همچون پونه، نظرتان را جلب می کند. این گیاه نوعی نعنای جنگلی است و بوی فوق العاده ای دارد. اگر بوی شامه نواز آن شما را وسوسه کرد و خواستید آن را بچینید، بدانید که شبیه نعنا، ولی کوچک تر از آن است.

Dollz Mania Anime Dolls

 

m. moradpour بازدید : 301 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

خواص اسفناج/اسفناج؛ سلطان سبزی ها

خواص اسفناج/اسفناج؛ سلطان سبزی ها

اسفناج جزو آن دسته از مواد غذایی است که چندان مورد توجه بسیاری از ما قرار نگرفته است. شاید بتوانیم روزهایی را به یاد آوریم که بسیاری از مادربزرگ های ما از این سبزی در تهیه غذای خانواده استفاده می کردند، اما متاسفانه کم کم از تاثیر این سبزی در برنامه غذایی ما کاسته شده و هنوز نتوانسته جایگاه خود را در سبد غذایی خانوار بیابد. در این میان، شاید آگاهی از ویژگی های ارزشمند اسفناج بتواند به توجه بیشتر به آن کمک کند. نام بردن از همه منابع غذایی موجود در اسفناج کار دشواری است. با این همه چند دلیل اصلی وجود دارد که نشان می دهد باید اسفناج را در برنامه غذایی خود بگنجانیم.

Dollz Mania Anime Dolls

 

m. moradpour بازدید : 295 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (1)

7 ماده غذایی مفید برای چشم

 

با بالا رفتن سن و ضعیف شدن قدرت بینایی لازم است مواد غذایی مفید به رژیم غذایی اضافه شود. در این مطلب به نقل از «Prevention»، به 7 نوع ماده غذایی که خطر بروز بیماری‌های چشمی را کاهش می‌دهد، اشاره شده است.

m. moradpour بازدید : 237 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

خواص دارویی ریحان در طب سنتی

گیاه شناسی

ریحان گیاهی است علفی یكساله و معطر كه ارتفاع ساقه آن تا 60 سانتی‌متر می‌رسد. برگ‌های آن به صورت متقابل بیضوی و نوک تیز با كناره‌های دندانه‌دار می‌باشد. گل‌های آن معطر و كوچک به رنگ‌های سفید، قرمز و گاهی بنفش مشاهده می‌شود .

تخم آن سیاه و ریز است. برگ ریحان و سرشاخه‌های جوان آن به مصرف تغذیه می‌رسد. ریحان در ایران و افغانستان به طور خودرو می‌روید و در اكثر نقاط دنیا نیز كاشت می‌شود

m. moradpour بازدید : 809 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

طب سنتی - مـزاج خـوراکـی هـا و مصلـح آنهـا 3

مصلح غـذایـی چیسـت ؟

ماده ای خوراکی یا غیر خوراکی است که مصرف همزمان آن با سایر مواد از عارضه احتمالی ایجاد شده آنها جلوگیری می نماید

لیسـت مـواد غـذایـی و گیـاهـی همـراه بـا مـزاج و مصلـح آنهـا

http://axgig.com/images/28735533270765122786.gif   Dollz Mania Anime Dolls 

m. moradpour بازدید : 1294 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

مـوارد مفیـد و مضـر غـذایـی و دارویـی بـرای اعضـای مختلـف بـدن و بـرخـی بیمـاری هـا

مـوارد مفیـد بـرای مـو

خـوردن و مالیدن میوه آقطی به سر ، گزنه ، چای بابونه ، ضماد شیرابه گیاه صبر زرد ، چای کوهی و برگ بابا آدم باعث تقویت مو می شوند

کمبود فلزاتی همچون منگنز ، روی ، آهن ، مس ، زیادی بلغم و سودا در خون ، عوامل ارثی ، افزایش گلبولهای سفید خون ( لکوسیتوز ) از عواملی هستند که باعث سفید و شکننده شدن موها می شوند

مصرف سبزیجات ، سیر ، پیاز ، موسیر ، تره ، سیب ، گلابی ، هلو از سفیدی و ریزش مو جلوگیری می کند

Dollz Mania Anime Dollshttp://axgig.com/images/28735533270765122786.gif    

m. moradpour بازدید : 506 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

طب سنتی - مـزاج خـوراکـی هـا و مصلـح آنهـا 2

مصلح غـذایـی چیسـت ؟

ماده ای خوراکی یا غیر خوراکی است که مصرف همزمان آن با سایر مواد از عارضه احتمالی ایجاد شده آنها جلوگیری می نماید

لیسـت مـواد غـذایـی و گیـاهـی همـراه بـا مـزاج و مصلـح آنهـا

http://axgig.com/images/28735533270765122786.gif   Dollz Mania Anime Dolls 

m. moradpour بازدید : 261 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

پیشنهـادات غـذایـی تجـربـی بـر اسـاس گـروه هـای خـونی

در این مبحث بطورکلی خوراکیها را به سه دسته عمده تقسیم می کنیم که عبارتند از :  ب

الف ــ بسیـار سـودمنـد : آن دستـه از خوراکیها را تشکیل می دهند که اثری مانند دارو دارند

ب ــ قـابـل پـرهیـز : خوراکی هایی را شامل می شود که تنها قابلیت غذایی دارند نه دارویی

ج ــ قـابـل پـرهیـز : مواد غذایی هستند که اگر بدون مصلح خورده شوند مثل سم عمل نموده و مصرف آنها ممنوع است

Dollz Mania Anime Dollshttp://axgig.com/images/28735533270765122786.gif    

m. moradpour بازدید : 418 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

آشنـایـی بـا بـرخـی لغـات و اصطـلاحـات طـب سنتـی

عنصـر : عبارت است از اجزاء ساده تشکیل دهنده موجودات اعم از زنده و غیر زنده . شامل : هـوا ، آب ، آتـش و خـاک که از ترکیب این عناصر ساده با یکدیگر به نسبتهای مختلف انواع موجودات مرکب مثل انسان ، حیوانات ، گیاهان و جامدات و غیره بوجود می آیند

مـزاج : کیفیت ناپایداری از ماده است که در نتیجه اختلاط عناصر ساده ( هوا ، آب ، آتش و خاک ) با یکدیگر به نسبتهای مختلف ایجاد می شود . حاصل این اختلاط پیدایش مزاجهای گـرم و خشـک ، گـرم و تـر ، سـرد و خشـک ، سـرد و تـر می باشد . مزاج کیفیتی از ماده است که از صبح تا شب و یا حتی از لحظه ای به لحظه دیگر ممکن است تغییرات کلان بنماید

طبــع : کیفیتی پایدار از ماده است که نه تنها در شبانه روز بلکه در طول ماه و سال نیز به مقدار جزیی تغییر ماهیت می دهد شامل طبع گـرم ، طبـع سـرد .

طبـع معتـدل آن است که مزاج فرد نه گرم است نه سرد ، نه تر است نه خشک ، بلکه از این نظرها در حال تعادل است .

طبـع مختلـط آن است که فرد قاعده و قانون ثابتی ندارد و به عبارتی دیگر شخص مورد نظر مزاج عضوی پیدا کرده است ، برخی از نقاط بدن گرم و برعکس برخی از نقاط دیگر بدن کاملا سرد است . یعنی شخص مختلط المزاج است و در شرایط مختلف حالات مزاجی مختلفی را از خود نشان می دهد

طبع سرد آنست که شخص در اکثر موارد احساس سرما بکند ، از خوردن سبزیجات معذور باشد ، در شهرها و اماکن سرد مریض شود ، در فصل سرما بیشتر بیمار بشود ، از کولر به دلایل مختلف فراری باشد ، از گرما احساس مطبوعی داشته باشد ، اینگونه افراد از سرمای زمستان بیزارند و به گرمای تابستان عشق می ورزند

خلـط : ماده ای است مرطوب و روان شامل : دم ، بلغـم ، صفـرا و سـودا

http://axgig.com/images/28735533270765122786.gif   

m. moradpour بازدید : 284 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

طب سنتی - مـزاج خـوراکـی هـا و مصلـح آنهـا 1

مصلح غـذایـی چیسـت ؟

ماده ای خوراکی یا غیر خوراکی است که مصرف همزمان آن با سایر مواد از عارضه احتمالی ایجاد شده آنها جلوگیری می نماید

لیسـت مـواد غـذایـی و گیـاهـی همـراه بـا مـزاج و مصلـح آنهـا

http://axgig.com/images/28735533270765122786.gif   Dollz Mania Anime Dolls 

m. moradpour بازدید : 289 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

مـواد غـذایـی مفیـد و مضـر بـرای طبـایـع مختلـف

مـوارد مفیـد بـطـور عمـوم

روغن حیوانی ، روغن زیتون ، کره حیوانی ، روغن هسته انگور ، روغن کانولا ، خرما و کشمش و توت به جای قند ، نان سبوس دار ( سنگک و نان جو ) ، عسل و نبات به جای جشکر ، میوه و سبزی ، سیر ، پیاز خام ، زیتون ، خاکشیر ، شیر سرد و آلوی خیس کرده قبل از خواب ، سماق همراه تمام غذاها ، نان و پنیر و گردو ، انار یا رب انار همراه تمام غذاها ، عناب ( نیم کوب کرده بجوشانید ، صاف کنید و گاها صبح ناشتا بخورید ) ، آب زرشک روزی یک تا لیوان ، کاهو و سکنجبین ، شیره انگور ، سیاهدانه ( هر صبح حدود 21 عدد قورت داده شود ) ، سرکه و آبلیمو و یا آبغوره همراه تمام غذاها به میزان کم ، لبنیات محلی تازه ، گل بنفشه ( دم کردنی ) ، خوردن ده شب پشت سرهم از پودر 1/2 پوسته تخم مرغ  همراه با 4 برابر آن عسل هر شب تا 40 شب ( به منظور تامین کلسیم و فسفر بدن ) ، رژیم شیر و عسل ماهی سه روز متوالی و رژیم آش آبغوره 14 روزه فصلی یک بار

Dollz Mania Anime Dollshttp://axgig.com/images/28735533270765122786.gif    

  

m. moradpour بازدید : 238 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
m. moradpour بازدید : 275 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

درمان دردهای روزمره با خوراکی

بیشتر دردهای روزمره مانند مشکلات گوارشی، درد مفاصل و غیره با خوردن مواد غذایی مناسب قابل درمان است. در این مقاله شما را با چند نمونه از این مواد غذایی درمانگر آشنا می‌کنیم. سقراط بزرگ سال‌ها پیش گفته که تغذیه تنها درمان است.

امروزه نیز متخصصان حوزه تغذیه هر روز به یافته‌های جدیدی دست پیدا می‌کنند که این گفته را بیشتر تایید می‌کند. در واقع بیشتر دردهای روزمره مانند مشکلات گوارشی، درد مفاصل و غیره با خوردن مواد غذایی مناسب قابل درمان است. در این مقاله شما را با چند نمونه از این مواد غذایی درمانگر آشنا می‌کنیم.

مشکلات گوارشی, بی آبی بدن

برای سری که درد می‌کند

به میکروب‌ها مجال ندهید

برای تسکین درد مفاصل

درمان مشکلات گوارشیتان

درمان عفونت‌های مجاری ادرار

مراقبت از استخوان‌هایتان

همه وهمه در 

m. moradpour بازدید : 303 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

روش سفید کردن دندان در خانه

روش سفید کردن دندان در خانه

همه آنچه که برای سفید کردن دندان هایتان نیاز دارید محصولات خانگی ساده ای هستند که به سادگی یافت می شوند.

پولی که  بدست آورده اید را صرف خرید سفید کننده های گوناگون از داروخانه نکنید!

 

m. moradpour بازدید : 338 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
درباره ما
Profile Pic
آموزش و راهنمایی دانش آموزان به منظور علاقمند کردن آنان به درس شیرین ریاضی و پیشرفت تحصیلی آنها از اولویت های اهداف این سایت میباشد. پیش به سوی شکوفایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ابزار پارس تولز
  • ابزار وبلاگ نویسی ( پیچک )
  • رزآپ- سایت آپلود رز بلاگ
  • ابزار وبلاگ نویسی تکتا تولز
  • سایت ابزار تولز آی آر
  • ابزار وبلاگ نویسی ( وب گذر )
  • وب تولز پلاس
  • ابزار سایت روزگذر
  • ابزار وبلاگ نویسی پیچ رنگ 8
  • ابزار وبلاگ نویسی ( نایت اسکین )
  • کافه بازار
  • ابزار سایت سیب تم
  • سایت ابزار آپلود ها
  • سایت آپلود پیکو فایل
  • قیمت لحظه ای کالا و طلا
  • مرکز لرزه نگاری کشوری
  • مرکز لرزه نگاری جهانی
  • آذر مت سایت ریاضی آذربایجان
  • فرا دانلود ( دانلود نرم افزار )
  • شهر گرافیک ابزار فوتوشاب
  • دانلود کتاب
  • اخبار تیم تراکتورسازی
  • بزرگترین سایت دانلود
  • وبلاگ احمدرضا فروغی سوم 5
  • وبلاگ احسان دادخواه دانش آموز سوم 5 -91-92
  • آرشیو گلهای رنگارنگ
  • علم فردا
  • قالب سایت (1)
  • پارس ناز
  • بیتوته - معما
  • مجله پزشکی دکتر سلام
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تکناز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • کانون آموزش ریاضی آراز
  • علوم 20
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • دانلود نرم افزار
  • بازی آنلاین -1
  • آموزش ریاضی چناران
  • ریاضی راهنمایی
  • فان دون
  • ساسان اس ام اس
  • گردشگری آرمان سفر
  • اقتصاد مرند-احمد عاقلی
  • تبریز شهر آرزوها
  • سایت استاد نصیر پایگذار -شاعر جناس
  • وبلاگ دانش اموز نیما نجفی سوم 4
  • گروه علمی محک
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • موزیک تهران و فیلم و کشتی کج
  • وبلاگ دانشجویان کشاورزی
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • بیمه سامان
  • دانلود انیمیشن
  • پایگاه مجنون الحسین
  • بروزترین برترین ها
  • ایران فورکا
  • نخودسیا
  • بیداری اندیشه
  • کافه تنهایی
  • خرید شارژ
  • انجمن تفریحی نینا
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • پی سی خورها بزرگترین دانلود سنتر
  • بهترین سایت تفریحی فارسی زبانان
  • دنیای ریاضی
  • رسم آنلاین نمودار توابع
  • مرکز کد جاوا اسکریپ میس کد
  • خرید اینترنتی ساعت
  • baranhits
  • پد ضد عرق
  • خرید ساعت دیواری
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • اس ام اس تک
  • بروزترین سایت موزیک
  • ❤سایت عاشقانه لاویر ❤
  • جامعه ی مجازی اِنگدان
  • سایت جامع
  • فانوس دانلود
  • وبگاه امنیتی(حفره های وب ولایه های امنیتی)
  • صابون نرم کوسه آر پی
  • کلیپ دونی
  • سایت دانلود 0098
  • مرکز آموزش کامپیوتر و دانلود رضوان
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • گلچین،گلچین هرچیز
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت
  • مرکز دانلود رایگان سوالات پیام نور
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • فری آپلود
  • روزانه 500بازدیدکننده رایگان دریافت کنید
  • نگاه ی به بهترین گوشی های روز دنیا
  • افزایش بازدید وبلاگ شما
  • آموزش نرم افزار نانوکام
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • آموزش هنر بافتنی
  • سایت دانلود پاتوق
  • تبریز پاتوق
  • پارت دانلود+نسلی نو در دانلود
  • پارلاییش1(شهسواری و برحقی(
  • کوجی مت
  • یاس فان
  • کتابخانه الکترونیکی
  • دانلود موزیک ، فیلم ، نرم افزار و سرگرمی
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • اس ام اس جدید 94
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • دانلود كليپ
  • عكس و كلیپ های داغ
  • فروشگاه هاردی
  • بستنی ساز جادویی
  • کتاب سرا
  • وبلاگ علمی آموزشی علوم تجربی هفتم
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    مطالب کدام نویسنده را بیشتر دوست دارید؟
    نظر شما درباره درصد قبولی چیست؟(میتوانید چند گزینه انتخاب بکنید)
    بازدید کننده محترم شما چه نمره ای از 5 به مطالب ما میدهید؟
    تابلو اعلانات دانش آموزی

    توجه توجه

    فرصتها را از دست ندهید
    *******************

    نمونه سوالات ریاضی

     
    نوبت اول
     

    در سایت  برای همه اعضا قرار داده  شد
    .

    دانلود و تمرین کنید.

    نمونه سئوالات ریاضی هفتم و هشتم در سایت قرار داده شد. به قسمت نمونه سئوالات مراجعه کنید.
    smilies1موفق باشید

    مرادپور

    برای حمایت از سایت خودتان لطفا خرید شارژ تلفن همراه خود را از طریق سایت انجام دهید.



    پیام به اولیا و دانش آموزان

    اولیا محترم  دانش آموزان

    .........................................

    لطفا به وضعیت تحصیلی فرزندان خود بی تفاوت نباشید

    نظرات و پیشنهادات شما چراغ راه پیشرفت فرزندانتان میباشد

    با ما باشید و ارتباط خود را با دبیران فرزندانتان گسترش دهید.

    باشد که بتوانیم گامی به سوی شکوفایی استعداد های فرزندان این مرز و بوم  برداریم

    و سهمی در پیشبرد ایران عزیزمان داشته باشیم.


    دست در دست هم دهیم به مهر

    میهن   خویش   را    کنیم    آباد

    به امید ایرانی سراسر شادابی و پیشرفت

    با تشکر :  مرادپور


    پایگاه جمع آوری نظرات اولیا

    نظرات شما را ارج مینهیم

    ایمیل های سایت






    قوانین نویسندگی در سایت parlayish math


    چ

    1- رعایت ضوابط و اصول وبلاگ نویسی جمهوری اسلامی ایران

    2- دوری از درج مطالب غیر اخلاقی (متن,عکس,فیلم,لینک غیر مجاز و...)

    3- درج مطالب نامناسب و توهین آمیز و ضد ارزش انسانی و مخرب

    4- گنجاندن عنوان و برچسب  مناسب  برای مطالب

    5- قرار دادن توضیحات مهم در صفحه اصلی و توضیحات اضافی در ادامه مطلب

    6- قرار ندادن مطالب در پست ثابت بدون اجازه مدیر

    7- اختصاص دادن موضوعی برای نویسندگی خودتان(نویسندگی اختصاصی)

    8- حداقل یک ارسالی در هفته داشته باشید

    9- تبلیغ و یا تخریب شخصیت افراد و گروهها

    10- هر گونه خرابکاری در سایت و ایجاد مزاحمت به دیگر کاربران

    11-استفاده مناسب از رنگ نوشته ها

    12- اندازه  عرض عکسها و مطالب نباید بیش از 500  باشد


    عدم رعایت قوانین  باعث مسدود شدن اکانت نویسندگی شما خواهد شد.

    1 تذکر  1 روز مسدودی

    2 تذکر  1 هفته  مسدودی

    3 تذکر  1 ماه مسدودی

    4 تذکر مسدودی دائمی

    ...........................................

    کاربران تذکر داده شده

    1-  عرفان هادی

      1 تذکر 92.10.21

       ( بند 5 )

    تذکر   92.11.4

    2-  ائلمان بشارت پور

     تذکر 1 (تخلف  بند 4 , 5 , 12)

     تذکر 2 عرض مطالبت بزرگ است ودر صفحه جا نمیگیرد


    از کاربرن محترم تقاضا میشود موارد تخلف را به مدیر سایت , از طریق تماس با ما,گزارش دهند.با تشکر مرادپور

    لینک های مفید بازی های آنلاین

    بازی های آنلاین


    1- http://tgame.ir  

    تی گیم


    2-  http://www.dedegames.com

    دده گیم


    3- http://www.bazikhone.com 

    بازی خونه


    4- http://chibazi.com

    چی بازی


    5-http://game.19b.ir

    بازی خونه 19 بهمن


    6-http://www.jackingame.com/

    جکین گیم

    7-http://www.yepicom.com/

    یئپی کام

    8-http://www.yepi.com

    yepi.com

    9-http://www.4223.com/

    4223.com


    10-sindygame

    http://www.sindygame.com/


    11- http://www.oyuncini.com/


    سایت های موسیقی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4996
  • کل نظرات : 1003
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 2235
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 702
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,442
  • بازدید ماه : 20,808
  • بازدید سال : 106,784
  • بازدید کلی : 3,371,097