loading...
سایت جامع Parlayish math
(علمی ,کاربردی ,تفریحی ,ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


سایت جامع  پارلاییش مت


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

(علمی , کاربردی ,تفریحی, ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


سلام لار عزیزلریم ,خوش گلیب سیز,خوش ساعاتلار سیزه آرزو ائدیرم

islamicislamic

(وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ.)

«كساني  كه در راه ما تلاش ومبارزه مي کنندبه يقين راه‏هاي  خود را بر آنان مي ‏نماييم وحقيقتا‏ الله  بانيكوكاران است».عنکبوت 69

کاربران و عزیزان محترم , برای  دسترسی بهتر به مطالب و

خدمات ویژه  سایت

( آزمون هفتگی کوئیز ,نمونه سئوالات امتحانی,تصاویر دانش آموزان نمونه و مطالب ویژه)

  عضو ویژه  سایت خود شوید

برای آگاهی از شرایط عضویت ویژه  و کسب اطلاعات بیشتربه منو تابلو اعلانات زیر سایت مراجعه بفرمایید.

چچ


مشخصات  تماس با معلم و مدیر وبسایت از طریق برنامه  skype

skype name  : parlayish        email  :parlayish@yahoo.com


برای دسترسی آسان به مطالب سایت از جدول لینکهای زیر  استفاده بفرمایید.

mohmd بازدید : 353 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

شعر زیر را که در مراسم شعر خوانی ایام سوگواری امام حسین (ع) خواندم  به درخواست دوست گرامی و ادیبم آقای محمدرضا ایمانی ،در آستانه اربعین حسینی برای عزیزان قرار داده ام . از دوستان صاحب نظرم تقاضامندم در خصوص اشکالات وایرادات نگارشی و وزنی آن راهنمایی نمایند .

لب بسته است طوطی بی آشیانه ای 

خونین پری، شکسته دلی ،ناز دانه ای 

دنیای درد وغم واندوه وماتم است 

باران روضه است وسکوت دمادم است 

زهرا صفت ،زخمی ودلخسته وصبور 

تشنه است ولی لبریز از هاشمی غرور 

حرفی ز رنج خار بیابان نمی زند 

از کوچ آن جمع پریشان نمی زند 

از خار و تازیانه وطعنه سخن نگفت 

از آتش فتاده بر آن پیرهن نگفت 

بر زخم های بی حد عمه نمک نزد 

حرفی ز دستهای پلید وکتک نزد 

او ،گوشهای غرقه به خونش نشان نداد 

تا یک بهانه به کف ساربان نداد 

لب بسته ودر آتش غم سوخت پیکرش 

سنگ صبور عمه وغمهای دیگرش 

ناگاه این بغض فرو خورده را شکست 

کشتی صبر لاله ی زهرا به گل نشست 

گویی که خواب بود تمام صبوریش 

یادی رسید از غم بابا و دوری اش 

ویرانه را دوباره به هم ریخت ناله اش 

بابا چرا نبرده به همره سه ساله اش 

دیگر تمام بال وپرش حرف می زند 

با نیزه ها از پدرش حرف میزند 

گیرد سراغ پدر از اهل کاروان 

فریاد می زند ز لب های نیمه جان 

با پای سر به دیدن دختر ،پدر رسید 

اندوه دوری وغم هجران به سر رسید 

حالا پدر به زانوی اوآرمیده است 

تعبیر شد هر آنچه که در خواب دیده است 

حالا به حرف آمد وافشای راز کرد 

لبهای از غصه ترک خورده ،باز کرد 

بابا بیا به خاطر عمه سخن بگو 

لب باز کن دوباره و"بابای من" بگو 

بابا بگو برای من از کوچه های شام 

از هلهله از دف واز رقص پشت بام 

بابا ز روی نیزه که قرآن شنیده ام 

بی اختیار از پی صوتت دویده ام 

آری شنیدنی است پدر آیه های تو 

قرآن تویی وبر سر نیزه است جای تو 

امشب مرا به همره خود ای پدر ببر 

رحمی به حال عمه کن ودردسر ببر 

mohmd بازدید : 215 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)
مشکی از تن به درآرید ربیع آمده است
خم ابرو بگشایید ربیع آمده است
مژده ای ختم رسل داد که: آید به بهشت
هر که بر من خبر آرد که ربیع آمده است
هنگام سرور کائنات است امشب
اوقات گرفتن برات است امشب
بفرست بر محمد صلوات
زیرا که بهار صلوات است امشب
فرا رسیدن ماه ربیع الاول مبارک

 

 

mohmd بازدید : 209 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)
علیرضا افتخاری روزگاری پرکارترین خواننده بود اما مدت ها است خبری از او نیست. علیرضا افتخاری کجاست؟

 آخرین خبری که درباره فعالیت افتخاری رسانه ای شد، نیمه خرداد امسال درباره آماده شدن آلبوم «یاد سهراب» برای انتشار بود. یک ماه پیش هم افتخاری نامه ای به محمد رضا شجریان نوشت. نامه ای که البته بی جواب ماند تا شائبه دلخوری این دو خواننده موسیقی سنتی را تقویت کند.

 افتخاری در نامه اش خطاب به شجریان نوشته بود: «ما آجر نیستیم که بمانیم.عمری از ما گذاشته است. باید هر کدام در نوای هم بخوانیم. ما یک جمع خانواده‌ایم. ما باید اسم همدیگر را صدا بزنیم. ما باید همایون هم باشیم..... ما ته خط رسیدیم. یکی هفتاد و دو سال، یکی هشتاد و دو سال. حال یکی کمتر، یکی بیشتر. چیز دیگری از راه مرگ نمانده است. کمی پای گرمای هم بنشینیم. این بهترین یادگاری است که برای هم می‌نویسیم....»

ماجرای عزلت افتخاری

اما افتخاری چگونه دچار حاشیه و عزلت شد؟ این خواننده مرداد ماه سال پر سوء تفاهم ِ 88، میهمان روز خبرنگار در سالن اجتماعات صدا و سیما بود. او پس از خواندن چند قطعه ، موقع مواجهه با محمود احمدی نژاد، حسابی رئیس جمهور سابق را تحویل گرفت. این استقبال گرم به مذاق عده ای خوش نیامد و پس از آن انتقادات به افتخاری در فضای مجازی شروع شد.

با بالا گرفتن هجمه ها افتخاری در دفاع از خود برآمد و گفت: «وقتی شخصی مثل رئیس‌جمهور یا هر کس دیگری مقابلم بایستد، من می‌بوسمش. من خاک پای همه‌ام. مثلا من چه می‌خواهم. چه نیازی دارم آخر؟ هر کسی جای من بود همین کار را می‌کرد». چند روز بعد خبر آمد که دختر افتخاری در دانشگاه مورد اذیت قرار گرفته!  

بعد هم شایع شد که افتخاری قصد جلای وطن و مهاجرت به فرانسه دارد. چندی بعد اما او در گفت و گویی اعلام کرد تمام زندگی خود را متعلق به مردم ایران می‌داند و هیچگاه از ایران خارج نمی‌شود.

كسی نپرسید چرا خانه نشین شدی؟

ماجرای خانه نشینی افتخاری ادامه پیدا کرد تا این که سال گذشته لب به گلایه گشود. او گفت: در طول چندین دهه فعالیتی که در موسیقی داشتم تجربه هایی اندوختم که می توانست توشه خوبی برای هنرمندان جوان موسیقی باشد اما آنچه تا امروز دریافتم عدم تمایلی است که هنرمندان جوان موسیقی نسبت به این اندوخته ها دارند، بنابراین ترجیح می دهم فعلاخانه نشینی را تجربه کنم و نوبت را به جوان هایی بدهم که تالارهای اجرا در تسخیر آنهاست. دلایل این دلخوری و گوشه نشینی را کسانی باید به اطلاع مردم برسانند که مرا مجبور به خانه نشینی کردند. من راه را برای عاشق هایی باز کردم که در این سال ها تمام تلاش خود را برای هنرنمایی در صفحه تلویزیون نشان می دهند و دکمه های پیراهن خود را آنچنان مرتب نگه می دارند که گویی در زمره عاشقان سینه چاک هنر موسیقی هستند.او همچنین گله کرد که در این مدت طولانی که حضوری در موسیقی نداشتم هیچکس متوجه نشد چرا من نیستم. هیچکس نپرسید این چه نیرویی بود که موجب بیرون رفتن علیرضا افتخاری از میدان شد و این سوال هایی بود که هیچ وقت هیچ فردی به آن پاسخ نداد و حالابعد از مدتی می آیند و برگه ای را به عنوان حکم چهره ماندگار به من می دهند و مرا خانه نشین می کنند و کسی نیست بگوید آیا علیرضا افتخاری شعر و ترانه خارج از نزاکتی را تولید کرده که چنین با او رفتار می کنید؟

چه کسی با شنیدن این آهنگ ها خاطرات شیرین دهه شصت و هفتاد( دهه همدلی و خوشدلی) برایش تداعی نمی شود: می گذرد کاروان، ای شهید، نیلوفرانه، از خون جوانان وطن ... ، جمع مستان،آتش در نیستان، یاد ایام، باغ ارغوان، شبانگاهان و ده ها نمونه دیگر...زینبده نیست چوب حراج به دارایی و خاطرات و گذشته مان بزنیم.

 

mohmd بازدید : 239 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

شهدا حقیقتا" زنده اند و این باور قلبی هرکسی است که به قرآن وتعالیم اسلام ایمان دارد . به قول حضرت آیت الله جوادی ،مفسر بزرگ قرآن کریم   ، چون شهدا زنده اند و استمرار دارند و به دلیل جایگاهی که نزد خدای تعالی دارند همواره منشا اثرند .پس می توان از آنها کمک گرفت  . باور کنیم که به قول حضرت امام اینها امامزادگانی هستند که مزارشان دارالشفای عاشقان و دلسوختگان است . پس چرا از آنها غفلت می کنیم و از برکاتشان خودمان را محروم  می کنیم ؟

 

یادی از شهید غریب ، شهید اسماعیل رضایی

بنده در کلاس چهارم  و پنجم ابتدایی  ، همکلاس این شهید بزرگوار بودم . اسماعیل از بچه های پر جنب وجوش و شلوغ بود . یادم می آید که یکی از معلم های ما که در همسایگی منزل این شهید  مستاجر منزل شهید عطاءالله طاهری بود کلید خونه اش را به اسماعیل داده بود تا در مواقعی که نیست از خونه اش سرکشی و محافظت کند . یک روز با اسماعیل به خونه ی  آقای معلم رفتیم  دیدیم که ورقه های امتحانی تصحیح شده  ما روی طاقچه اتاق قرار دارد،نمره ی های تمام بچه ها را حفظ کردیم و به هرکدام از بچه ها که رسیدیم می گفتیم من می دونم که در این امتحان چند می شی . از آنجائیکه بچه ها نمی دونستند که ما برگه ها را دیده ایم واز نمراتشان خبر داریم بعد از اینکه آقا معلم  برگه ها را بین بچه ها پخش کرد دیدیم بچه ها همه با تعجب به من واسماعیل نگاه می کنند و می پرسند شما علم غیب دارید ؟ چطور نمره های ما را با این دقت حدس زدید ؟

خلاصه از شلوغ کاری های  دوران مدرسه خاطرات زیادی  از شهید اسماعیل رضایی به یاد دارم .گاهی هم که با دوستان می شینیم مرور خاطرات آن موقع هم  حال وهوای ما را دگرگون می کنه . 

به مدرسه راهنمایی  که رفتیم شهید اسماعیل ترک تحصیل کرد و در شهر مهدیشهر به سر کار می رفت . بعد من برای ادامه تحصیل در دبیرستان به ساری رفتم . از یکی از هم محلی ها شنیدم که اسماعیل برای آموزش خدمت سربازی به پادگان گهرباران ساری آمده . یک صبح جمعه به اتفاق برادرم آقا تقی با موتور به پادگان گهر باران برای دیدن اسماعیل رفتیم . دم در پادگان به ما گفتند که گروهان انها دیروز به سمت مناطق جنگی جنوب حرکت کرد، اسماعیل هم رفته بود . حالمون گرفته شد و به خونه بر گشتیم . بعد از مدتی خبر شهادت شهید اسماعیل را شنیدیم . اما متاسفانه ایشان را در مزار شهدای  مهدیشهر دفن کردند و ما توفیق شرکت در مراسم تشییع جنازه ایشان را هم پیدا نکردیم .اما حالا هر از چندگاهی به سر مزار این شهید عزیز وغریب که مزارش دور از وطن پدری ومادری اش  می باشد می روم و خاطرات روزهای  مدرسه ابتدایی  یاسر و بازی های فوتبال گل کوچک در حیاط مدرسه را مرور می کنم .

خدایش در کنار شهدای صدر اسلام قرین رحمت واسعه ی خویش فرماید .

 

mohmd بازدید : 338 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)
بعضی از دوستان بنده (که خیلی ایده آل فکر می کنند و البته از منتقدان همیشگی اند و خود را صاحب نظر در بسیاری از موضوعات می دانند) به من می گویند : سرت درد می کرد که با این همه مشغله کاری و گرفتاری ، عضو شورا شدی ؟ حالا باید هفته ای سه روز با ماشین شخصی و در سرما وخطرات جاده ای مسافت ۸۰کیلومتری از سمنان تافولادمحله را بیایی و حرف وحدیث های افراد مختلف را بشنوی و از وقت خودت وخانواده ات بزنی و ....

ماندم در جواب این عزیزان  چه بگویم ، فقط به همین یک بیت بسنده می کنم :

ای که دستت می رسد کاری بکن                       پیش از آن کاز تو نیاید هیچ کار

 

mohmd بازدید : 239 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

صد شکر که عمری ز تو گفتیم و شنیدیم
هر سو نگریدیم گل روی تو دیدیم
هرجا که نشستیم به بام تو نشستیم
هر سو که پریدیم به بام تو پریدیم
عطر تو پراکنده شد از هر نفس ما
هر گه به سر زلف سخن شانه کشیدیم
ز آن روز که گشتیم ز مادر متولد
از ماذنه ها روز و شب اسم تو شنیدیم
مرگی که به پای تو بود زندگی ماست
ماییم که در موج عزا عید سعیدیم
تا بودن ما نام محمد به لب ماست
روزی که نبودیم به احمد گرویدیم
آب و گل ما را که سرشتند ز آغاز
آغوش گشودیم وصالش طلبیدیم
ز آن باده که در سوره ی زیبای محمد
اوصاف ورا گفته خداوند چشیدیم

mohmd بازدید : 204 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (2)

ادامه معرفی نخبگان وچهره های برتر فولادمحله ای ، در این مجال به معرفی دو برادر نخبه وتوانا و از افتخارات ما اهالی فولادمحله  می پردازم :

همه کسانی که در گذشته نه چندان دور در فولادمحله به تحصیل در مدارس  پرداختند ، معلم گرامی آقای نقی محبوبی فولادی را به خوبی می شناسند . معلمی توانا با ویژگی های شخصیتی  منحصر به فردی نظیر شوخ طبعی و در عین حال جدیت و تسلط به تدریس . ایشان دو فرزند پسر برومند دارند که در دوران مدرسه از تیز هوشان و نخبگان بوده اند و اینک در دانشگاههای محل تحصیلشان نیز همینگونه اند.  لازم به ذکر است که این دو برادر گرامی نه تنها از نظر علمی بلکه از لحاظ اخلاقی و مذهبی نیز  نمونه والگو هستند .

۱- محمد محبوبی  فولادی      مهندسی نفت  ،دانشگاه تهران     مقطع کارشناسی ارشد

ایشان در مسابقات المیاد علمی نجوم و فیزیک در کشور حائز رتبه شدند و بدون کنکور به دانشگاه  راه یافتند و هم اینک علاوه بر تحصیل  ، به عنوان مدرس کلاسهای المپیاد در مازندران  به تدریس می پردازند

۲- نیما محبوبی فولادی     مهندسی هوا وفضا      دانشگاه شریف       مقطع کارشناسی ارشد

ایشان نیز از برگزیدگان المپیادی و دانشگاهی  هستند.

انشاءلله در آینده از ایشان بیشتر  خواهیم نوشت . 

وبلاگ "فولادمحله ،همزبانی وهمدلی  " آرزوی  سلامتی و توفیق روز افزون برای همه ی عزیزان فولادمحله ای از جمله این دوبرادر عزیز دارد .

 

mohmd بازدید : 195 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

شکسپیر گفت :من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟ برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،انتظارات همیشه صدمه زننده هستند .. زندگی کوتاه است .. پس به زندگی ات عشق بورز ..
خوشحال باش .. و لبخند بزن .. فقط برای خودت زندگی کن و ..قبل از اینکه صحبت کنی گوش کن قبل از اینکه بنویسی  فکر کنقبل از اینکه خرج کنی درآمد داشته باش قبل از اینکه دعا کنی  ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی احساس کن، قبل از تنفر  عشق بورز،زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر

mohmd بازدید : 295 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

   آدمك آخر دنياست بخند

                                                            آدمك مرگ هميجاست بخند

                           آن خدايي كه بزرگش خواندي

                                                           به خدا مثل تو تنهاست بخند

                          دست خطي كه تو را عاشق كرد

                                                           شوخي كاغذي ماست بخند

                          فكر كن درد تو ارزشمند است

                                                          فكر كن گريه چه زيباست بخند

                         راستي آنچه به يادت داديم

                                                         پر زدن نيست كه درجاست بخند

                         آدمك نغمه آغاز بخوان

                                                         به خدا آخر دنياست بخند

 

mohmd بازدید : 225 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

کاش قلم برای نوشتن از دردها و دغدغه های مردم باشد نه نوشتن هایی از سر بی دردی...به قول قیصر عزیز:

دردهای من گرچه مثل دردهای مردم زمانه نیست

درد مردم زمانه است

مردمی که چین پوستینشان

مردمی که رنگ روی آستینشان

مردمی که نامهایشان

جلد کهنه شناسنامه هایشان

درد می کند

mohmd بازدید : 126 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

تلنگر می زند بر شیشه ها سرپنجه باران................

چقدر دلم می خواست که این شب صبح نشه....چقدر دلم می خواست بلند شم توی این کوچه های خیس و باران خورده قدم بزنم و برم تا ناکجایی دور ٫خیس باران.....چقدر دلم می خواست قطره ای بودم از این دریای بیکران باران٫می آمدم از بلندای آسمان ٫می رقصیدم و می چرخیدم وبه هر سو می رفتم با هر تلنگر باد٫ آزاد و رها..دنیا رو از اون بالا بالاها خوب می دیدم و سیر می کردم...با قطره های دیگر جشن می گرفتیم و می خندیدیم و ....دست آخر بعد از کلی سیاحت می چکیدم بر زمینی سخت و سیرابش می کردم از عطش...یا بر لبه کلاه کودکی شیطان و بازیگوش تا ببینم برق شادی را در چشمانش و لبخند شعف را بر لبانش و شریک می شدم در لذت بی انتهایش و .....و بعد نابود می شدم با خاطراتی پر از رقص و خنده و شادی...واثری نمی ماند از من جز خاطره ای از یک شب بارانی بر روی سنگفرش خیس.......

به هستی خوش بود دامن فشاندن

گلی زیبا شدن٫ یک لحظه ماندن

مادرم می گفت: خوشبختی یه شبه...می تونی یه شبه خوشبخت بشی یا اینکه فقط یه شب خوشبخت باشی...

امیدوارم همتون یه شبه خوشبخت بشین و این شب هم ٫شب یلدایی باشه که قد تمام عمرتون بلند باشه....

mohmd بازدید : 157 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

وقتی زندگی صد دلیل برای گریه کردن به شما نشان میدهد ،

شما هزار دلیل برای خندیدن به آن نشان دهید.

mohmd بازدید : 292 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

شما یادتون نمیاد شبا بیشتر از ساعت ۱۲ تلویزیون برنامه نداشت سر ساعت ۱۲ سرود ملی و پخش می کرد و قطع می شد…. سر زد از افق…مهر خاورانشما یادتون نمیاد هرکی بهمون فحش میداد کف دستمونو نشونش میدادیم میگفتیم آیینه آیینهشما یادتون نمیاد ساعت ۹٫۳۰ هر شب با این لالایی از رادیو میخوابیدیم گنجیشک لالا مهتاب لالا شب بر همه خوش تا صبح فردا…لالالالایی لالا..لالایی لالالالایی لالا ..لالایی..گل زود خوابید مثل همیشه قورباغه ساکت خوابیده بیشه…جنگل لالا برکه لالا شب بر همه خوش تا صبح فرداشما یادتون نمیاد زمستون اون وقتا تمام عشقمون این بود که رادیو بگه مدرسه ها به خاطر برف تعطیلهشما یادتون نمیاد علامتی که هم اکنون میشنوید، اعلام وضعیت قرمز است و معنا و مفهوم آن اینست که حمله هوایی انجام خواهد شد! محل کار خود را ترک و به پناهگاه برویدشما یادتون نمیاد کوچولو ها کوچولوها دستاتون بدیم به ما بریم به شهر قصه هاشما یادتون نمیاد . گنجشگکه اشی مشی …. میفتی تو اب خیس میشی ….کی میپزه اشپز باشی ….. کی میخوره حاکـــــــــــم باشــــــــی به یاد هنرمندی که تنها خوند تنها زد و در تنهایی مردشما یادتون نمیاد مدیر مدرسه از مادرامون کادو می گرفت سر صف می داد به ما.بعد می گفت: همه تو صفاشون از جلو نظام برید سر کلاساتونشما یادتون نمیاد آلوچه و تمره هندی ، بستنی آلاسکا, همشون هم غیر بهداشتیشما یادتون نمیاد تقلید کار میمونه…میمون جزو حیوونهشما یادتون نمیاد خط کشهائی که محکم می زدیم رو مچ دستمون دستبند می شدشما یادتون نمیاد کلی با ذوق و شوق تلویزیون تماشا می کردیم یهو یه تصویر گل و بلبل میومد: ادامه برنامه تا چند دقیقه دیگرشما یادتون نمیاد کارت صد آفرین می*دادن خر کیف می*شدیم، هزار آفرین که می*دادن خوده خر می*شدیمشما یادتون نمیاد اما وقتی بچه بودیم گلبرگ گلها رو روی ناخنمون می چسبوندیم بعد می گفتیم لاک زدیمشما یادتون نمیاد کارنامه هامونو میبردیم شهر بازی که بهمون بلیط بدنشما یادتون نمیاد پسرا شیرن مثه شمشیرن…دخترا موشن مثه خرگوشنشما یادتون نمیاد بستنی میهن رو که میگفت مامان جون بستنیش خوشمزه ترهشما یادتون نمیاد پستونک پلاستیکی مّد شده بود مینداختیم گردنمونشما یادتون نمیاد این بازیو پی پی پینوکیو پدر ژپتو، گُ گُ گُربه نره روباه مکارشما یادتون نمیاد هر وقت آقای نجار می رفت بیرون ووروجک خراب کاری می کردشما یادتون نمیاد… سیاهی کیستی ؟منم پار۳۰ کولاشما یادتون نمیاد دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده سواد داری؟ نه نه بی سوادی نه نه پس تو…شما یادتون نمیاد آهای، آهای، اهاااااای ، ننه،من گشنمهشما یادتون نمیاد ماه رمضون که میشد اگه کسی می گفت من روزم بهش میگفتیم: زبونتو در بیار ببینم راست میگی یا نه

mohmd بازدید : 218 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

امشب قد 10 سالی که تواین شهر غریبم دلم گرفته دلم می خواد گریه کنم اما انگار بی رحمی این شهر تودل من هم اثر گذاشته . می گن گذشته گذشته بهش فکر نکن بچسب به حال  وامروزو خوش باش اما به خدا بعضی چیزای گذشته رو نمی شه فراموش کردمثه این اتفاقی که منو اذیت می کنه امروز یکی از اون چیزایی که میبردم به اون روزا رو از دست دادم  .کاش شونه مادرم بود سرمو روش می ذاشتم  یه دل سیر گریه می کردم .  

 دمی می آید و بازدمی میرود. اما زندگی غیر از این است و ارزش آن در لحظاتی تجلی می یابد که نفس آدمی را می برد.

شاد بودن، تنها انتقامی است که میتوان از زندگی گرفت . ارنستو چه گوارا

mohmd بازدید : 195 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

 

گاهی که دلم…

به اندازه ی تمام غروبها می گیرد…

چشمهایم را فراموش می کنم…

اما دریغ که گریه ی دستانم نیز مرا به تو نمی رساند…

من از تراکم سیاه ابرها می ترسم و هیچ کس…

مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکی ام نیست…

و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد…

و یا کابوسهای شبانه ام را نمی داند…

با این همه ، نازنین ، این تمام واقعه نیست…

از دل هر کوه کوره راهی می گذرد…

و هر اقیانوس به ساحلی می رسد…

و شبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد…

از چهار فصل دست کم یکی که بهار است…

mohmd بازدید : 239 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

وقتی دلت خسته شد!


دیگه خنده معنایی ندارد.

فقط میخندی تا دیگران غم آشیانه کرده در چشمانت را نبینند!

وقتی دلت خسته شد!

دیگرحتی اشک های شبانه هم آرامت نمیکنند.

فقط گریه میکنی چون به گریه کردن عادت کرده ای!

وقتی دلت خسته شد!

دیگر هیچ چیز آرامت نمیکندبه جز دل بریدن و رفتن...!

mohmd بازدید : 232 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

وزی مردی نزد پزشک روانشناس معروف شهر خود رفت.


وقتی پزشک او را دید دلیل آمدنش را پرسید، مرد


رو به پزشک کردو از غم های بزرگی که در دل داشت


برای دکتر تعریف کرد.مرد گفت: دلم از آدم ها گرفته از دروغگویی ها


، از دورویی ها، از نامردی ها، از تنهایی، از خیلی ها از… مردادامه


 داد و گفت: از این زندگی خسته شده ام،از این دنیا بیزارم ولی


نمی دانم چه باید کنم،نمی دانم غم هایم پیش چه کسی مداوا کنم


پزشک به مرد گفت: من کسی را می شناسم که می تواند مشکل


تورا حل نمایید.به فلان سیرک برو او دلقک معروف شهر است.


کسی است که همه را شاد می کند،همه را میخنداند، مطمئنم اگر


پیش او بروی مشکلت حل می شود. هیچ کسی با وجود او غمگین 


نخواهد بود.  مرد از پزشک تشکر کرد و در حالی که ازمطب پزشک


خارج می شد رو به پزشک کرد و گفت: مشکل اینجاست که


آن دلقک خود منم...


mohmd بازدید : 207 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

قطاري که به مقصد خدا مي رفت، لختي در ايستگاه دنيا توقف کرد


 و پيامبر رو به جهان کرد و گفت : مقصد ما خداست.


کيست که با ما سفر کند؟


 کيست که رنج و عشق را توأمان بخواهد؟


 کيست که باور کند دنيا تنها ايستگاهي است براي گذشتن؟


قرنها گذشت اما از بي شمار آدميان،جز اندکي بر آن قطار سوار نشدند.


از جهان تا خدا هزار ايستگاه بود.


 در هر ايستگاه که قطار مي ايستاد و کسی کم مي شد.


قطار مي گذشت و سبک مي شد. زيرا سبکي قانون خداست.



قطاري که به مقصد خدا مي رفت، به ايستگاه بهشت رسيد.


 پيامبر گفت : اينجا بهشت است. مسافران بهشتي پياده شوند،


 اما اينجا ايستگاه آخرين نيست!

 


مسافراني که پياده شدند، بهشتي شدند. اما اندکي،باز هم ماندند،


قطار دوباره راه افتاد و بهشت جا ماند. آنگاه خدا رو به مسافرانش کرد


 و گفت : درود بر شما،راز من همين بود....!


 آن که مرا مي خواهد، درايستگاه بهشت پياده نخواهد شد.


و آن هنگام که قطار به ایستگاه اخر رسید دیگر نه قطاری بود و نه مسافری!!

mohmd بازدید : 183 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

مهدی جان!

آلودگیهای دلهایمان از حد هشدار فراتر رفته،

نفس هایمان به شماره افتاده،

سالهاست زندگی مان تعطیل رسمی است،

هوای باریدن نداری مولا جان؟

mohmd بازدید : 188 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

همه زیبایی های بی پیرایه ازعشق سرچشمه می گیرند،اماعشق از چه چیز سرچشمه می گیرد؟ عشق از جنس چیست ؟ این فرا طبیعی از کدامین طبیعت جاری شده است؟ زیبایی زاده ی عشق است. عشق زاده ی توجه و اعتناست ، توجه ای ساده به ساده ها . توجه ای متواضعانه به هر آنچه که متواضع و بی پیرایه است . توجه ای زنده به همه ی زندگی ها . بوبن

mohmd بازدید : 299 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

ز دیدگاه شرع و دین اسلام (آیات و روایات پیامبر و معصومین ع) فقط در خصوص مجازات سنگسار (البته فقط در صورت اثبات جرم با اقرار) شخص مورد نظر می تواند در صورت فرار از محل اجرای حکم از مجازات معاف شود. و فلسفه آن هم انکار عملی وی پس از اقرار است و نمی توان این ملاک را به سایر جرایم تعمیم داد. ضعف دستگاه قضایی در اجرای مجازات باید بررسی شود یا نحوه اجرای حکم طبق قانون نحوه اجرای مجازات اعدام قصاص و .... تغییر یابد تا از متهم  با حداقل درد سلب حیات شود.

در ماده 18 آیین نامه اجرای احکام اعدام آمده است که محکوم علیه یک ساعت باید بالای دار بماند در صورتی اطمینان حاصل شد که فرد فوت کرده است باید پایین آورده شود و پزشک معتمد باید معاینه و گواهی فوت صادر کند و در صورتی که اولیای دم حضور داشته باشند جسد را تحویل آنها دهند و الا جسد به سردخانه منتقل ودادستان در مورد آن تصمیم گیری می‌کند

mohmd بازدید : 223 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

محمدحسین شاملو، قاضی بازنشسته در شرق نوشت:

خبر زنده‌شدن مرد اعدامی که چند روز قبل حکم اعدامش در زندان بجنورد اجرا شد، بحث‌های زیادی را بین حقوقدانان به‌وجود آورده و برخی معتقدند این حکم باید دوباره اجرا شود و برخی معتقدند نباید این حکم را بار دیگر اجرا کرد.


من نیز با این گروه موافقم و معتقد هستم این حکم برای‌بار دوم نباید اجرا شود. هرچند قانون صراحتا در مورد این موضوع صحبت نکرده و سکوت کرده ‌است اما بر اساس قاعده در «هرگونه شبهه‌ای اعم از موضوعیه یا مصداقیه در رابطه با حدود و تعزیرات منجر به برداشته‌شدن حکم حد یا تعزیر می‌شود و قاضی حق اجرای مجازات را ندارد.» می‌توان گفت که این حکم نباید دوباره اجرا شود. همچنین مطابق قاعده شرعی «احتیاط در نزول دما و فروج» که از مسلمات فقه جزایی اسلام است به موجب آن تمام مواردی که ابهامی در رابطه با حکم موضوعی پیدا می‌شود که مستلزم تعرض به جان یا ناموس اشخاص است باید به‌گونه‌ای عمل شود که کمترین آسیب به جان و ناموس اشخاص وارد شود.

زنده‌شدن این مرد جان دوباره‌ای بوده که خداوند به او بخشیده ‌است. ما درخصوص مجازات سنگسار هم این مساله را می‌بینیم. وقتی فرد سنگساری بتواند خود را نجات دهد دیگر نمی‌توان او را دوباره سنگسار کرد. در مورد اعدام هم می‌توان به همین قانون استناد کرد و با توجه به اینکه سلب حیات در مورد مرد اعدامی انجام گرفته و مدارک پزشکی نیز آن را تایید کرده ‌است بنابراین مجازات یک‌بار برای او انجام گرفته و زندگی دوباره او نمی‌تواند باعث شود تا دوباره حکم اجرا شود. نکته دیگر اینکه در قانون بازدارنده بودن بسیار مهم است. در مورد مرد اعدامی هم از آنجایی که قانون در مورد او اجرا شده و قوه‌قضاییه حکم را اجرا کرده، تردیدی هم در اجرای حکم و نحوه آن وجود نداشته‌ است، بنابراین نمی‌توان یک‌بار دیگر از این مرد سلب حیات کرد. او مجازاتش را تحمل کرده و حالا به هرنحوی مرگ در مورد او منقضی شده ‌است، بنابراین اجرای دوباره حکم قانونی و شرعی نیست.

mohmd بازدید : 189 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

در خبر ها آمده است که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل ترور شد.

چند نکته:

الف) امنیتقاضی، موجبات امنیت جامعه انسانی را تضمین می کند.

ب) هزینه کردن برای امنیت قاضی، معقول و مورد پسند همه است.

ج) چرا قوه قضائیه برای امنیت قضات، هزینه نمیکند؟!

د) مردم آگاه از مسئولین نظام می پرسند چرا برخی از دولتمردان و حتی نمایندگان مجلس که مسلماً از جایگاه

پایین تری نسبت به قضات دارند، از امکانات امنیتی غیر ضروری بسیاری برخوردارند ولی قضات کشور ما بویژه

قضات جزائی و بخصوص قضات تحقیق و تصمیم گیر  (دادستانی و دادگاه و ...) در پرونده های مهم اعدام و مهمتر

از همه شاغل در مناطق حساس و ناامن مانند استان سیستان و بلوچستان از حداقل امکانات امنیتی محرومند.

ه) با ترور دادستان، مجرمین احساس امنیت کرده و مردم کشور بویژه منطقه زابل احساس ناامنی می کنند.

پیشنهاد می شود ریاست محترم قوه قضائیه دستور فرمایند امکانات حفاظتی و امنیتی به صورت علمی و

پیشرفته با رعایت عدالت و  تکلیفی بین قضات اعم از دادسرا و دادگاه (قضات تصمیم گیر) فراهم گردد.

 

mohmd بازدید : 241 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

یک مرد با ارسال پیامک های صیغه ۹۰ هزار تومانی، توانست از صدها مرد در استان های مختلف ایران کلاهبرداری کرده به گونه ای که گفته می شود کلاهبرداری او ''میلیاردی''‌ است.

 به گزارش سیتنا، نشریه ''خبر جنوب'' نوشت: ماجرا از آن جا آغاز شد که یک فرد نا شناس با ارسال پیامک هایی به شماره های ''۰۹۱۲ - .۰۹۱۴.۰۹۱۵ و ۰۹۱۷'' متنی با این مضمون برای مردان ارسال می کرد: ''من حاضرم صیغه شما بشوم. فقط با ۹۰هزار تومان، در صورت تمایل عدد هفت را به همین شماره sms کنید''.

 بنا بر این گزارش، ظاهراً مردان طرفدار پر و پا قرص ازدواج موقت پس از دریافت این پیامک هر چه با شماره ارسال شده تماس می گرفتند بی نتیجه بود، تا این که چند روز پس از ارسال sms و اعلام موافقت خود، زنی با آن ها تماس می گرفت و عنوان می کرد در صورتی که ۵۰ هزار تومان به حسابش واریز شود، حاضر است صیغه شود.

 این زن چنین عنوان می کرد که ۴۰ هزار تومان باقی مانده را هم بعد از ملاقات دریافت خواهد کرد.

 این مردان هم پس از این که این زن با آن ها سر گفت و گوی تلفنی را باز می کرد، ۵۰ هزار تومان را به حسابش واریز می کردند، اما دیگر هیچ خبری از او نمی شد و مردان فریب خورده مستأصل و درمانده نمی دانستند که این کلاهبرداری را چگونه در مراجع قضائی مطرح کنند.

 این پرونده زمانی در دستگاه قضائی گشوده شد که گویا تعدادی از این مردان در شهرستان آباده دل به دریا زده و تصمیم به شکایت از این فرد کلاهبردار گرفتند. با طرح شکایت مالباختگان و ردیابی تلفن فرد کلاهبردار مشخص شد که او از شمال کشور نقشه این کلاهبرداری را طراحی و در فارس، آذربایجان غربی،‌ تهران، استان مرکزی، همدان، قم، یزد و کرمان اجرا کرده است.

 در ادامه رسیدگی به این پرونده طی یک عملیات مشترک توسط نیروهای امنیتی سپاه آباده و اراک دو عامل اصلی انتشار این پیامک ها دستگیر شدند، تحقیقات مشخص کرد که این کلاهبرداران با افتتاح یک حساب بانکی در اراک اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از مردان مایل به عقد موقت می کردند.

 اما مورد جالب این پرونده آن بود که فرد کلاهبردار یک مرد بوده و با ضبط صدای یک زن این نقشه را طراحی کرده است. از متهم اصلی این پرونده ۴۰۰ سیم کارت به همراه یک دفترچه ۴۰۰ برگی که در آن شماره تلفن های مختلفی برای ارسال پیامک یادداشت شده بود، کشف شد.

 ادامه تحقیقات حاکی از آن بود که این کلاهبردار از طریق شبکه پیام رسان پیامک های خود را ارسال می کرده است.

 آن گونه که بازپرس پرونده می گوید با توجه به این که سیم کارت این متهم برای کشف زوایای مختلف این پرونده همچنان روشن است، در طول چهار ساعت به طور متوسط ۸۰۰ پیامک از استان های مختلف کشور برای او ارسال می شود که محتوای این پیام ها این است: ''چرا پاسخ نمی دهی؟''، ''پول به حسابت واریز شد''، ''من راضی هستم''.

 

چند سوال:

چرا مال باختگان راضی به شکایت از کلاهبردار نشدند؟

آیا اقدام مال باختگان در قبول ازدواج موقت خلاف شرع و غیر قانونی بوده است؟

آیا مراجعه مال باخته به دادگستری برای برگرداندن مبلغ پنجاه هزار تومان به صرفه است؟

زمینه ارتکاب این جرم چیست؟

قوه قضائیه چه اقدامی برای پیشگیری از وقوع این جرم باید انجام بدهد؟

mohmd بازدید : 199 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

حکم بن عتیبه روزی به ملاقات امام باقر علیه السلام رفت . او آن حضرت را در یک خانه آراسته و زیبایی یافت که لباس های نو و رنگین پوشیده بود. حکم بن عتیبه از وضع زندگی امام باقر علیه السلام به شگفت آمده و با نگاهی تعجب آمیز به آن حضرت و اطاق آراسته نظاره می کرد . آن حضرت که افکار وی را از نگاهش دریافته بود، از او پرسید: ای حکم! نظر تو در مورد این گونه زندگی چیست؟ او گفت: برای من زیبنده نیست در مورد زندگی شما سخنی بگویم و اعتراض داشته باشم، اما در میان ما، جوانان تجمل طلب و تازه دامادها چنین می کنند. امام باقر علیه السلام فرمود: ای حکم! «من حرم زینة الله التی اخرج لعباده والطیبات من الرزق » «چه کسی زینت هایی را که خداوند برای بندگانش آفریده و روزی های پاکیزه را حرام نموده است .» این زینت ها و زیبایی ها را خداوند متعال برای بندگانش قرار داده است. آن حضرت در ادامه سخنانش فرمود: اما این خانه ای را که می بینی، خانه همسرم می باشد و من چون تازه با او ازدواج کرده ام به احترام وی به اینجا آمده ام و لباس زیبا پوشیده ام . ولی خانه خود من همان منزل ساده ایست که تو آن را دیده ای به این ترتیب آن حضرت به احساسات و تمایلات به حق همسر خویش پاسخ مثبت داده و به او به دیده احترام می نگریست . امام باقر علیه السلام بر این باور بود که باید همسر و فرزندان را تکریم نمود و برای آنان احترام قائل شد، و نباید از نیکی کردن به آن ها غفلت نمود و می فرمود: «من حسن بره باهله زید فی عمره، هر کس با همسر و فرزندانش خوش رفتاری کند عمرش زیاد خواهد شد

mohmd بازدید : 263 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

دین شناسی

ملاك سعادت و شقاوت در بينش اسلامي

ملاك سعادت و شقاوت در بينش اسلامي چه مي‌باشد؟

ملاك سعادت و شقاوت در بينش انساني اسلامي, لذّت و رنج ابدي است, به اين معنا كه اسلام در معناي سعادت و شقاوت تغييري نمي‌دهد و در اين زمينه مفهوم جديدي مطرح نمي‌كند كه از دسترس درك و فهم مردم به دور باشد؛ بلكه, سعادت را به همان معني رايج لذّت پايدارتر و شقاوت را به معني عرفي رنج و الم بيشتر مي‌داند ولي در مصداق آن دو, تغيير مي‌دهد و چون لذايذ و آلام دنيوي و دوام و ثباتي ندارد لذايذ و آلام ابدي جهان آخرت را به عنوان مصاديق صحيح و حقيقي سعادت و شقاوت مطرح مي‌كند.
اخلاق در قرآن جلد اول 31،آية الله مصباح يزدي

mohmd بازدید : 324 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

اثبات علت مبقيه

چگونه مي توان اثبات كرد كه خدا علت مبقيه است؟ يعني بعد از اينكه اثبات كرديم خدا خالق ماست از كجا مي فهميم كه وجود ما لحظه به لحظه وابسته به خلقت مجدد اوست؟

mohmd بازدید : 350 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

معرفت شناسی

تعدّد قرائت از دين

نظر شما در مورد تعدّد قرائت از دين چيست؟

ابتدا بايد ديد منظور از نظريه قرائت پذيرى دين يا قرائت‏هاى مختلف از دين چيست؟ رويكرد رايج اين نظريه بر آن است كه: 1. نصوص دينى قابل فهم‏ها و تفسيرهاى متعدد و چه بسا بى‏نهايت مى‏باشد.2. همه فهم‏ها از اعتبار يكسانى برخوردار است و ترجيحى براى يك فهم نسبت به ديگرى نيست. پس نمى‏توان هيچ گونه فهم رسمى، ثابت، صائب و مطلق از دين داشت كه بر همگان حجت باشد.3. متون دينى فاقد معنا است و معنا جامه‏اى است كه ما بر تن آن مى‏پوشانيم و به آن مى‏دهيم. اين گمانه كه در نهايت به انكار ارزش معرفت دينى مى‏انجامد از جهاتى چند مخدوش است، از جمله: يكم. نه تنها نصوص دينى، بلكه هيچ سخن و گفتارى هر تفسيرى را برنمى‏تابد.

mohmd بازدید : 268 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

جهان شناسی

جهان‏بيني مادي

اصول جهان بينى مادى را بيان كنيد .

بـطـور خـلاصـه مي توان پنج اصل در جهان بيني فوق برشمرد :اول آنكه هستي مساوي با ماده و ماديات است و چيزي را مي توان موجود دانست كه ياماده و داراي حجم و امتداد سه گانه ( طول و عـرض و ضـخـامـت ) بـاشد و يا از خواص ماده بشمار آيد و به تبع خود ماده , داراي كميت و قابل انقسام باشد . بر اساس همين اصل , وجود خدا بعنوان يك موجود غير مادي و فوق طبيعي , انكار مي گردد . دوم آنـكـه ماده ازلي و ابدي و ناآفريدني است و احتياج به هيچ علتي ندارد وباصطلاح فلسفي ما , واجب الوجود است .

mohmd بازدید : 283 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

انسان شناسی

تعریف انسان

تعریف انسان چیست؟

تعريف واحدي از انسان وجود ندارد؛ بلكه در مكتب فكري، تعريفي از انسان ارائه شده است؛ كه گوناگوني مكاتب نيز ريشه در همين گوناگوني تعاريف انسان دارد.
برخي تعاريف انسان:
«انسان، گرگِ انسان است.» يعن انسانها موجوداتي هستند مثل گرگ كه اگر فرصتي به چنگ آورند همديگر را مي خورند..
«انسان، حيواني است ابزار ساز.»
« انسان حيواني است تكامل يافته»
«انسان، حيوان ناطق است» يعني قدرت سخن گفتن دارد كه ناشي عقل داشتن است.
«انسان موجودي است راست قامت و ناخن پهن»
«انسان موجودي است تمدّن ساز و فرهنگ آفرين»

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
آموزش و راهنمایی دانش آموزان به منظور علاقمند کردن آنان به درس شیرین ریاضی و پیشرفت تحصیلی آنها از اولویت های اهداف این سایت میباشد. پیش به سوی شکوفایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ابزار پارس تولز
  • ابزار وبلاگ نویسی ( پیچک )
  • رزآپ- سایت آپلود رز بلاگ
  • ابزار وبلاگ نویسی تکتا تولز
  • سایت ابزار تولز آی آر
  • ابزار وبلاگ نویسی ( وب گذر )
  • وب تولز پلاس
  • ابزار سایت روزگذر
  • ابزار وبلاگ نویسی پیچ رنگ 8
  • ابزار وبلاگ نویسی ( نایت اسکین )
  • کافه بازار
  • ابزار سایت سیب تم
  • سایت ابزار آپلود ها
  • سایت آپلود پیکو فایل
  • قیمت لحظه ای کالا و طلا
  • مرکز لرزه نگاری کشوری
  • مرکز لرزه نگاری جهانی
  • آذر مت سایت ریاضی آذربایجان
  • فرا دانلود ( دانلود نرم افزار )
  • شهر گرافیک ابزار فوتوشاب
  • دانلود کتاب
  • اخبار تیم تراکتورسازی
  • بزرگترین سایت دانلود
  • وبلاگ احمدرضا فروغی سوم 5
  • وبلاگ احسان دادخواه دانش آموز سوم 5 -91-92
  • آرشیو گلهای رنگارنگ
  • علم فردا
  • قالب سایت (1)
  • پارس ناز
  • بیتوته - معما
  • مجله پزشکی دکتر سلام
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تکناز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • کانون آموزش ریاضی آراز
  • علوم 20
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • دانلود نرم افزار
  • بازی آنلاین -1
  • آموزش ریاضی چناران
  • ریاضی راهنمایی
  • فان دون
  • ساسان اس ام اس
  • گردشگری آرمان سفر
  • اقتصاد مرند-احمد عاقلی
  • تبریز شهر آرزوها
  • سایت استاد نصیر پایگذار -شاعر جناس
  • وبلاگ دانش اموز نیما نجفی سوم 4
  • گروه علمی محک
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • موزیک تهران و فیلم و کشتی کج
  • وبلاگ دانشجویان کشاورزی
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • بیمه سامان
  • دانلود انیمیشن
  • پایگاه مجنون الحسین
  • بروزترین برترین ها
  • ایران فورکا
  • نخودسیا
  • بیداری اندیشه
  • کافه تنهایی
  • خرید شارژ
  • انجمن تفریحی نینا
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • پی سی خورها بزرگترین دانلود سنتر
  • بهترین سایت تفریحی فارسی زبانان
  • دنیای ریاضی
  • رسم آنلاین نمودار توابع
  • مرکز کد جاوا اسکریپ میس کد
  • خرید اینترنتی ساعت
  • baranhits
  • پد ضد عرق
  • خرید ساعت دیواری
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • اس ام اس تک
  • بروزترین سایت موزیک
  • ❤سایت عاشقانه لاویر ❤
  • جامعه ی مجازی اِنگدان
  • سایت جامع
  • فانوس دانلود
  • وبگاه امنیتی(حفره های وب ولایه های امنیتی)
  • صابون نرم کوسه آر پی
  • کلیپ دونی
  • سایت دانلود 0098
  • مرکز آموزش کامپیوتر و دانلود رضوان
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • گلچین،گلچین هرچیز
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت
  • مرکز دانلود رایگان سوالات پیام نور
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • فری آپلود
  • روزانه 500بازدیدکننده رایگان دریافت کنید
  • نگاه ی به بهترین گوشی های روز دنیا
  • افزایش بازدید وبلاگ شما
  • آموزش نرم افزار نانوکام
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • آموزش هنر بافتنی
  • سایت دانلود پاتوق
  • تبریز پاتوق
  • پارت دانلود+نسلی نو در دانلود
  • پارلاییش1(شهسواری و برحقی(
  • کوجی مت
  • یاس فان
  • کتابخانه الکترونیکی
  • دانلود موزیک ، فیلم ، نرم افزار و سرگرمی
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • اس ام اس جدید 94
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • دانلود كليپ
  • عكس و كلیپ های داغ
  • فروشگاه هاردی
  • بستنی ساز جادویی
  • کتاب سرا
  • وبلاگ علمی آموزشی علوم تجربی هفتم
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    مطالب کدام نویسنده را بیشتر دوست دارید؟
    نظر شما درباره درصد قبولی چیست؟(میتوانید چند گزینه انتخاب بکنید)
    بازدید کننده محترم شما چه نمره ای از 5 به مطالب ما میدهید؟
    تابلو اعلانات دانش آموزی

    توجه توجه

    فرصتها را از دست ندهید
    *******************

    نمونه سوالات ریاضی

     
    نوبت اول
     

    در سایت  برای همه اعضا قرار داده  شد
    .

    دانلود و تمرین کنید.

    نمونه سئوالات ریاضی هفتم و هشتم در سایت قرار داده شد. به قسمت نمونه سئوالات مراجعه کنید.
    smilies1موفق باشید

    مرادپور

    برای حمایت از سایت خودتان لطفا خرید شارژ تلفن همراه خود را از طریق سایت انجام دهید.



    پیام به اولیا و دانش آموزان

    اولیا محترم  دانش آموزان

    .........................................

    لطفا به وضعیت تحصیلی فرزندان خود بی تفاوت نباشید

    نظرات و پیشنهادات شما چراغ راه پیشرفت فرزندانتان میباشد

    با ما باشید و ارتباط خود را با دبیران فرزندانتان گسترش دهید.

    باشد که بتوانیم گامی به سوی شکوفایی استعداد های فرزندان این مرز و بوم  برداریم

    و سهمی در پیشبرد ایران عزیزمان داشته باشیم.


    دست در دست هم دهیم به مهر

    میهن   خویش   را    کنیم    آباد

    به امید ایرانی سراسر شادابی و پیشرفت

    با تشکر :  مرادپور


    پایگاه جمع آوری نظرات اولیا

    نظرات شما را ارج مینهیم

    ایمیل های سایت






    قوانین نویسندگی در سایت parlayish math


    چ

    1- رعایت ضوابط و اصول وبلاگ نویسی جمهوری اسلامی ایران

    2- دوری از درج مطالب غیر اخلاقی (متن,عکس,فیلم,لینک غیر مجاز و...)

    3- درج مطالب نامناسب و توهین آمیز و ضد ارزش انسانی و مخرب

    4- گنجاندن عنوان و برچسب  مناسب  برای مطالب

    5- قرار دادن توضیحات مهم در صفحه اصلی و توضیحات اضافی در ادامه مطلب

    6- قرار ندادن مطالب در پست ثابت بدون اجازه مدیر

    7- اختصاص دادن موضوعی برای نویسندگی خودتان(نویسندگی اختصاصی)

    8- حداقل یک ارسالی در هفته داشته باشید

    9- تبلیغ و یا تخریب شخصیت افراد و گروهها

    10- هر گونه خرابکاری در سایت و ایجاد مزاحمت به دیگر کاربران

    11-استفاده مناسب از رنگ نوشته ها

    12- اندازه  عرض عکسها و مطالب نباید بیش از 500  باشد


    عدم رعایت قوانین  باعث مسدود شدن اکانت نویسندگی شما خواهد شد.

    1 تذکر  1 روز مسدودی

    2 تذکر  1 هفته  مسدودی

    3 تذکر  1 ماه مسدودی

    4 تذکر مسدودی دائمی

    ...........................................

    کاربران تذکر داده شده

    1-  عرفان هادی

      1 تذکر 92.10.21

       ( بند 5 )

    تذکر   92.11.4

    2-  ائلمان بشارت پور

     تذکر 1 (تخلف  بند 4 , 5 , 12)

     تذکر 2 عرض مطالبت بزرگ است ودر صفحه جا نمیگیرد


    از کاربرن محترم تقاضا میشود موارد تخلف را به مدیر سایت , از طریق تماس با ما,گزارش دهند.با تشکر مرادپور

    لینک های مفید بازی های آنلاین

    بازی های آنلاین


    1- http://tgame.ir  

    تی گیم


    2-  http://www.dedegames.com

    دده گیم


    3- http://www.bazikhone.com 

    بازی خونه


    4- http://chibazi.com

    چی بازی


    5-http://game.19b.ir

    بازی خونه 19 بهمن


    6-http://www.jackingame.com/

    جکین گیم

    7-http://www.yepicom.com/

    یئپی کام

    8-http://www.yepi.com

    yepi.com

    9-http://www.4223.com/

    4223.com


    10-sindygame

    http://www.sindygame.com/


    11- http://www.oyuncini.com/


    سایت های موسیقی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4996
  • کل نظرات : 1003
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 2235
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 255
  • بازدید امروز : 453
  • باردید دیروز : 376
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,497
  • بازدید ماه : 3,497
  • بازدید سال : 112,067
  • بازدید کلی : 3,376,380