loading...
سایت جامع Parlayish math
(علمی ,کاربردی ,تفریحی ,ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


سایت جامع  پارلاییش مت


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

(علمی , کاربردی ,تفریحی, ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


سلام لار عزیزلریم ,خوش گلیب سیز,خوش ساعاتلار سیزه آرزو ائدیرم

islamicislamic

(وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ.)

«كساني  كه در راه ما تلاش ومبارزه مي کنندبه يقين راه‏هاي  خود را بر آنان مي ‏نماييم وحقيقتا‏ الله  بانيكوكاران است».عنکبوت 69

کاربران و عزیزان محترم , برای  دسترسی بهتر به مطالب و

خدمات ویژه  سایت

( آزمون هفتگی کوئیز ,نمونه سئوالات امتحانی,تصاویر دانش آموزان نمونه و مطالب ویژه)

  عضو ویژه  سایت خود شوید

برای آگاهی از شرایط عضویت ویژه  و کسب اطلاعات بیشتربه منو تابلو اعلانات زیر سایت مراجعه بفرمایید.

چچ


مشخصات  تماس با معلم و مدیر وبسایت از طریق برنامه  skype

skype name  : parlayish        email  :parlayish@yahoo.com


برای دسترسی آسان به مطالب سایت از جدول لینکهای زیر  استفاده بفرمایید.

آلبرت انیشتین
 
آلبرت اینشتین (به آلمانی: Albert Einstein) (۱۴ مارس ۱۸۷۹ - ۱۸ آوریل ۱۹۵۵) فیزیک‌دان نظری زادهٔ آلمان بود. او بیشتر به خاطر نظریه نسبیت و بویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲) شهرت دارد. علاوه بر این، او در بسط تئوری کوانتوم و مکانیک آماری سهم عمده‌ای داشت. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص به خاطر کشف قانون اثر فوتوالکتریک دریافت کرد. او به دلیل تأثیرات چشمگیرش، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فیزیکدانانی شناخته می‌شود که به این جهان پا گذاشته‌اند. [۱] [۲] در فرهنگ عامه، نام «اینشتین» مترادف هوش زیاد و نابغه شده‌است.
 
آلبرت اینشتین
آلبرت اینشتین

آلبرت انیشتین

آلبرت اینشتین (به آلمانی: Albert Einstein) (۱۴ مارس ۱۸۷۹ - ۱۸ آوریل ۱۹۵۵) فیزیک‌دان نظری زادهٔ آلمان بود. او بیشتر به خاطر نظریه نسبیت و بویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲) شهرت دارد. علاوه بر این، او در بسط تئوری کوانتوم و مکانیک آماری سهم عمده‌ای داشت. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص به خاطر کشف قانون اثر فوتوالکتریک دریافت کرد. او به دلیل تأثیرات چشمگیرش، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فیزیکدانانی شناخته می‌شود که به این جهان پا گذاشته‌اند. [۱] [۲] در فرهنگ عامه، نام «اینشتین» مترادف هوش زیاد و نابغه شده‌است.

 

آلبرت اینشتین
آلبرت اینشتین
متولد ۱۴ مارس ۱۸۷۹
اولم، ورتمبرگ، آلمان
مرگ ۱۸ آوریل ۱۹۵۵
پرینستون، نیوجرزی، آمریکا
محل زندگی آلمان
سوییس
آمریکا
ملیت آلمانی (۱۸۷۹ تا ۱۸۹۶ و ۱۹۱۴ تا ۱۹۳۳)
سوییسی (۱۹۰۱ تا ۱۹۵۵)
آمریکایی (۱۹۴۰ تا ۱۹۵۵)
رشته فعالیت فیزیک
محل کار اداره ثبت اختراعات سوییس
دانشگاه زوریخ
دانشگاه چارلز پراگ
دانشگاه لیدن
موسسه مطالعات پیشرفته
موسسه کایزر ویلهم
دلیل شهرت نسبیت عام، نسبیت خاص
حرکت براونی، اثر فوتوالکتریک
جوایز جایزه نوبل در فیزیک ۱۹۲۱
امضا
امضای آلبرت اینشتین

زندگی‌نامه

کودکی اینشتین

آلبرت اینشتین در ۱۴ مارس ۱۸۷۹ در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت محلی در یک خانواده یهودی در شهر اولم در ورتمبرگ آلمان، واقع در ۱۰۰ کیلومتری اشتوتگارت بدنیا آمد. پدرش هرمان اینشتین یک فروشنده بود که بعدها یک کارخانه الکتروشیمیایی را تأسیس کرد و مادرش پولین نی کوچ نام داشت. آنها در کنیسه اشتوتگارت-باد با یکدیگر ازدواج کردند.

در زمان تولد، مادر آلبرت به خاطر اینکه سر او بسیار بزرگ بود و حالتی عجیب داشت بسیار نگران بود. هرچند که با رشد او، کم کم بزرگی سرش کمتر به چشم می‌آمد، اما از عکس‌های او معلوم است که کله‌اش نسبت به بدنش بزرگ‌تر بوده است؛ به این ویژگی در افرادی که سرهای بزرگی دارند «سربزرگی خوش‌خیم» گفته می‌شود که هیچ ارتباطی با بیماری یا مشکلات ادراکی ندارد.

یکی دیگر از مشهورترین جنبه‌های کودکی اینشتین این است که او خیلی دیرتر از بچه‌های معمولی صحبت کردن را آغاز کرد. طبق ادعای خود اینشتین، او تا سن سه سالگی حرف زدن را آغاز نکرده بود و بعد از آن هم حتی تا سنین بالاتر از نه سالگی به سختی صحبت می‌کرد. به دلیل پیشرفت کند کلامی اینشتین، و گرایش او به بی‌توجهی به هر موضوعی که در مدرسه برایش خسته کننده بود و در مقابل توجه صرف او به مواردی که برایش جالب بودند باعث شده بود که برخی همچون خدمه منزل اینشتین او را کند ذهن بدانند. البته در زندگی اینشتین، این اولین و آخرین باری نبود که چنین انگ‌ها و نظرات آسیب شناسانه‌ای به او نسبت داده می‌شد.

اعضای خانواده آلبرت، همگی یهودیهایی لاقید بودند و از همین رو، او در یک مدرسه ابتدایی کاتولیک درس می‌خواند. او با اصرار مادرش آموزش ویولون می‌دید. اگرچه او از همان ابتدای کار مشق ویولون را دوست نداشت و در نهایت نیز آنرا کنار گذاشت، اما بعدها آرامش عمیق خود را در سوناتای ویلون موتسارت بدست می‌آورد.

وقتی اینشتین پنج ساله بود، پدرش به او یک قطب‌نمای جیبی نشان داد و اینشتین پی برد که در فضای خالی چیزی بر روی سوزن تأثیر می‌گذارد؛ او بعدها این اتفاق را یکی از تحول‌آمیزترین اتفاقات زندگی‌اش توصیف کرد.

در سال ۱۸۸۹، دانشجویی به نام مکس تالمود (بعدها به نام تالمی)، که به مدت شش سال پنجشنبه شب‌ها به منزل خانواده اینشتین می‌آمد، [۳]، اینشتین را با مهم‌ترین متون علمی و فلسفی آشنا کرد، که از جمله آنها می‌توان به «نقد خرد ناب» از کانت اشاره کرد. همچنین در اواخر دوران کودکی و اوایل دوران بزرگسالی، دو عموی او با توصیه و تهیه کتاب‌هایی در زمینه علم، ریاضی و فلسفه، به رشد فکری او کمک می‌کردند.

در سال ۱۸۹۴، در پی ناموفق ماندن کسب‌وکار هرمان اینشتین در صنعت الکتروشیمی، خانواده اینشتین از مونیخ به پیوا- شهری در ایتالیا در نزدیکی میلان- مهاجرت کردند. اینشتین اولین فعالیت علمی خود را با عنوان «بررسی وضعیت اتر در زمینه‌های مربوط به مغناطیس»، در همان زمان برای یکی از عموهایش می‌نوشت. آلبرت برای تمام کردن درسهایش، در مدرسه شبانه روزی مونیخ ماند و پس از آنکه تنها توانست یک ترم را تمام کند در بهار سال ۱۸۹۵ دبیرستان را رها کرده و برای پیوستن به خانواده‌اش رهسپار پریوا شد. یک سال و نیم پیش از امتحانات نهایی، او بدون اطلاع والدینش و با متقاعد کردن مسئولین مدرسه به اینکه بواسطه یک گواهی پزشکی به او اجازه مرخصی بدهند مدرسه را ترک کرد اما این بدان معنا بود که اینشتین هیچگونه گواهی در تحصیلات متوسطه کسب نکرد. [۴] در همان سال یعنی در سن ۱۶ سالگی، او آزمایش ذهنی را که به «آیینه آلبرت اینشتین» شهرت دارد انجام داد. او پس از خیره شدن به آیینه، آزمایش کرد که اگر با سرعت نور حرکت کند چه اتفاقی برای تصویرش خواهد افتاد؛ نتیجه‌گیری او مبنی بر اینکه سرعت نور مستقل از بیننده‌اش است، بعدها به یکی از دو فرضیه نسبیت خاص تبدیل شد.

در آزمون ورودی موسسه فدرال پلی تکنیک زوریخ-که امروزه به ETH زوریخ شهرت دارد- اگرچه امتیاز آلبرت در بخش ریاضی و علوم عالی شد، اما امتیاز پایین او در بخش ادبیات مانع از قبولی وی شد؛ پس از آن خانواده‌اش او را به آرائو در سوییس فرستادند تا تحصیلاتش را در آنجا به اتمام برساند؛ پس از آن دیگر معلوم بود که آلبرت آنگونه که پدرش می‌خواست مهندس الکترونیک نخواهد شد. او در آنجا به مطالعه تئوری الکترومغناطیس که بسیار کم به آن پرداخته شده، مشغول شد و در سال ۱۸۹۶ دیپلم خود را دریافت کرد. در این مدت او در منزل خانواده پروفسور یاست وینتلر اقامت کرد و در آنجا به عنوان اولین تجربه عاشقانه، به ماری دختر این خانواده علاقمند شد. مایا، خواهر اینشتین که نزدیکترین همراز او بود بعدها با پسر همان خانواده یعنی پل ازدواج کرد و و دوست او نیز یعنی مایکل بسو با دختر دیگر همان خانواده یعنی آنا وصلت کرد. [۵] پس از آن اینشتین در ماه اکتبر در موسسه فدرال پلی تکنیک ثبت نام کرد و به زوریخ رفت؛ در همین حال ماری نیز برای تدریس به اولسبرگ در سوییس رفت. او در همان سال شهروندی خود در ورتمبرگ را لغو کرد.

در بهار سال ۱۸۹۶، میلوا ماریخ صربستانی که ابتدا در دانشگاه زوریخ در رشته پزشکی اغاز به تحصیل کرده بود، پس از یک ترم به موسسه فدرال پلی تکنیک آمد تا در آنجا به عنوان تنها زن در آن سال، در رشته‌ای که اینشتین درس می‌خواند تحصیلات خود را ادامه دهد. در طی سالهای بعد رابطه ماریخ با اینشتین به یک رابطه عاشقانه تبدیل شد، هرچند که مادر اینشتین به خاطر غیر یهودی بودن، سن بالا و نقص جسمانی ماریخ، به شدت با رابطه آنها مخالف بود. [۶]

 کار

پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه، اینشتین نتوانست شغلی در رابطه با تدریس پیدا کند. پدر یکی از هم‌کلاسی‌هایش به او کمک کرد تا در یکی از دفاتر ثبت اختراع[۲] در سوئیس در سال ۱۹۰۲ استخدام شود.

 سال‌های آخر

آلبرت اینشتین در حال اعلام مخالفت خود در برابر استفاده از بمب اتم

ویژگی‌های شخصی

اینشتین در نوازندگی ویلون مهارت داشت.[۱۹] وی از کودکی تلاش داشت تا برای شمار بیشتری از همگونه‌های خود و به‌ویژه کسانی که در دور و بر او می‌زیسته‌اند سودمند باشد. ویژگی دوم او ذوق هنریش بود که اینشتین را وامیداشت که نه تنها اندیشه کلی مومی خود را به شیوه‌ای روشن و منطقی سازمان دهد بلکه روش سازمان‌دهی و بهینه‌سازی‌ آنها نیز به شیوه‌ای باشد که هم خود او و هم مستمعان، از دید جهان‌شناسی لذت برند. هدف اینشتین این بود که فضای مطلق را از فیزیک براندازد، نظریه نسبیت ۱۹۰۵ که در آن اینشتین فقط به حرکت راستخط یکسان پرداخته بود اینشتین با کمک از اصل تعادل پدیده‌های جدیدی را در گفتگوی نور پیش بینی کند که قابل مشاهده بوده‌اند و می‌توانست درستی نظریه نوین او را از دید تجربی تایید کرد.

اظهارات و بحث‌ها

بر اساس برخی اظهارات اینشتین یک دانش‌آموز ضعیف، بوده و در آموزش با سختی مواجه بوده‌است، یا اینکه دارای نوعی وهم‌گرایی (همچون درخودماندگی، یا نارسایی آسپرجرخوانش پریشی، و یا نارسایی بیش‌فعالی فاقد توجه است. بر اساس زندگی‌نامه اینشتین به قلم پیس (صفحه ۳۶، از جمله سایر موارد)، این اظهارات بی‌اساس هستند. برخی محققان نیز گهگاه خلاف آن را ادعا کرده‌اند، [۲۸] اما اکثر مورخان و پزشکان اعتقاد چندانی به تشخیص طبی در گذشته خصوصا در مورد شرایط حاد و بحرانی همچون نارسایی بیش‌فعالی فاقد توجه نداشته‌اند. بررسی مغز آلبرت اینشتین پس از مرگ وی هیچگونه شواهد خاصی در مورد بیماری خاصی به دست نداده‌است.

اینشتین در سال ۱۸۹۶ دیپلم خود را گرفت. ۶ بهترین نمره ممکن بود.

شایعه رایج در مورد رد شدن اینشتین در درس ریاضی صحت ندارد. بر خلاف آن، اینشتین همواره استعداد عجیبی در علوم ریاضی داشت؛ وقتی او دیپلم خود را به دست آورد، او بهترین نمره (۶ از ۶) را در درس‌های جبر، هندسه و فیزیک به دست آورد. [۲۹] نظام نمره‌دهی در سوئیس، که در آن "۶" بالاترین نمره‌است، ممکن است با نظام نمره‌دهی در آلمان که در آن نمره "۱" بالاترین نمره‌است به اشتباه گرفته شده باشد. با این وجود، آلبرت اینشتین تا ۱۵ سالگی نمرات پایینی در تاریخ، زبان و جغرافیا گرفت. [۳۰]

در مورد خصیصه کودکی اینشتین در مورد زبان‌آموزی با تاخیر (که خود به عنوان دلیلی در برابر ادعاهای مبنی بر نارسایی آسپرجر به کار می‌رود: شرح بالینی آسپرجر شامل زبان‌آموزی توام با تاخیر نیست)، شمار معدودی گفته‌اند که اینشتین دارای لالی انتخابی بوده‌است و ممکن است تا زمانی که نتوانسته به صورت کامل جملات را ادا کند از تکلم امتناع کرده باشد. گرچه این مفهوم با طرح یک کمالگرای حساس (زمانی که اینشتین شروع به صحبت کرد، او قبل از اینکه عبارت را یکجا بگوید ابتدا آن را «تکرار» کرده و بعد آن را ادا می‌کرد، همخوانی دارد این امر تا جایی ادامه می‌یابد که لالی انتخابی – به نحوی که امروزه شناخته می‌شود – دیگر به عنوان یک سکوت اختیاری در نظر گرفته نمی‌شود. این اصطلاح به تازگی به افرادی اطلاق می‌شود که در شرایط اجتماعی خاصی قادر به صحبت نیستند. [۳۱] این امر در مورد اینشتین، که تا زمانی که شروع به صحبت کرد اصلاً نمی‌توانست سخن بگوید فاقد کارایی است.

به گفته دکتر استیو پینکر متخصص اعصاب از هاروارد، کالبدشکافی مغز اینشتین نشان می‌دهد احتمال اینکه اینشتین، در کودکی، یک نوع ناشناس‌تر از تاخیر در تکلم مرتبط با رشد غیرعادی و سریع پیش از تولد در نواحی مغز که مسئول منطق تحلیلی و فضایی است زیاد است، رشد سریع این نواحی از مغز منجر شده‌است «مجال کمتری» به دیگر کارکردهای مغز که مسئول تکلم هستند اختصاص داده شود. [۳۲] پینکر و دیگران از این فرض برای شرح رشد ناهماهنگ دیگر افراد نابغه که دیر زبان به سخن گشوده‌اند همچون جولیا رابینسون ریاضیدان، آرتور روبین اشتاین و کلارا شومن پیانیست، و ریچارد فاینمن و ادوارد تلر فیزیکدان استفاده کردند، گفته می‌شود این افراد نیز در کودکی بخشی از ویژگی‌های خاص اینشتین، همچون کج‌خلقی زیاد، فردگرایی خشن و نیز علایق شدیدا گزینشی را داشته‌اند. توماس ساول رونامه‌نگار و اقتصاددان از دید یک غیرآسیب‌شناس با ساخت واژه‌ای در ارتباط با نارسایی – «نارسایی اینشتین» – این مجموعه مشخصات که در درصد محدودی (گرچه میزان محدودیت قابل بحث است) از کودکانی که گرچه دیر زبان به سخن گشوده‌اند اما از نظر تحلیلی تبدیل به افرادی پیشرفته و (علی‌رغم) دخالت‌های گسترده پزشکی از نظر اجتماعی سرشناس دیده‌می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین مواردی در مورد انیشتین که به ریاضی مربوط نیست به لینک زیر مراجعه کنید:

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D9%86

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آموزش و راهنمایی دانش آموزان به منظور علاقمند کردن آنان به درس شیرین ریاضی و پیشرفت تحصیلی آنها از اولویت های اهداف این سایت میباشد. پیش به سوی شکوفایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ابزار پارس تولز
  • ابزار وبلاگ نویسی ( پیچک )
  • رزآپ- سایت آپلود رز بلاگ
  • ابزار وبلاگ نویسی تکتا تولز
  • سایت ابزار تولز آی آر
  • ابزار وبلاگ نویسی ( وب گذر )
  • وب تولز پلاس
  • ابزار سایت روزگذر
  • ابزار وبلاگ نویسی پیچ رنگ 8
  • ابزار وبلاگ نویسی ( نایت اسکین )
  • کافه بازار
  • ابزار سایت سیب تم
  • سایت ابزار آپلود ها
  • سایت آپلود پیکو فایل
  • قیمت لحظه ای کالا و طلا
  • مرکز لرزه نگاری کشوری
  • مرکز لرزه نگاری جهانی
  • آذر مت سایت ریاضی آذربایجان
  • فرا دانلود ( دانلود نرم افزار )
  • شهر گرافیک ابزار فوتوشاب
  • دانلود کتاب
  • اخبار تیم تراکتورسازی
  • بزرگترین سایت دانلود
  • وبلاگ احمدرضا فروغی سوم 5
  • وبلاگ احسان دادخواه دانش آموز سوم 5 -91-92
  • آرشیو گلهای رنگارنگ
  • علم فردا
  • قالب سایت (1)
  • پارس ناز
  • بیتوته - معما
  • مجله پزشکی دکتر سلام
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تکناز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • کانون آموزش ریاضی آراز
  • علوم 20
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • دانلود نرم افزار
  • بازی آنلاین -1
  • آموزش ریاضی چناران
  • ریاضی راهنمایی
  • فان دون
  • ساسان اس ام اس
  • گردشگری آرمان سفر
  • اقتصاد مرند-احمد عاقلی
  • تبریز شهر آرزوها
  • سایت استاد نصیر پایگذار -شاعر جناس
  • وبلاگ دانش اموز نیما نجفی سوم 4
  • گروه علمی محک
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • موزیک تهران و فیلم و کشتی کج
  • وبلاگ دانشجویان کشاورزی
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • بیمه سامان
  • دانلود انیمیشن
  • پایگاه مجنون الحسین
  • بروزترین برترین ها
  • ایران فورکا
  • نخودسیا
  • بیداری اندیشه
  • کافه تنهایی
  • خرید شارژ
  • انجمن تفریحی نینا
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • پی سی خورها بزرگترین دانلود سنتر
  • بهترین سایت تفریحی فارسی زبانان
  • دنیای ریاضی
  • رسم آنلاین نمودار توابع
  • مرکز کد جاوا اسکریپ میس کد
  • خرید اینترنتی ساعت
  • baranhits
  • پد ضد عرق
  • خرید ساعت دیواری
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • اس ام اس تک
  • بروزترین سایت موزیک
  • ❤سایت عاشقانه لاویر ❤
  • جامعه ی مجازی اِنگدان
  • سایت جامع
  • فانوس دانلود
  • وبگاه امنیتی(حفره های وب ولایه های امنیتی)
  • صابون نرم کوسه آر پی
  • کلیپ دونی
  • سایت دانلود 0098
  • مرکز آموزش کامپیوتر و دانلود رضوان
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • گلچین،گلچین هرچیز
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت
  • مرکز دانلود رایگان سوالات پیام نور
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • فری آپلود
  • روزانه 500بازدیدکننده رایگان دریافت کنید
  • نگاه ی به بهترین گوشی های روز دنیا
  • افزایش بازدید وبلاگ شما
  • آموزش نرم افزار نانوکام
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • آموزش هنر بافتنی
  • سایت دانلود پاتوق
  • تبریز پاتوق
  • پارت دانلود+نسلی نو در دانلود
  • پارلاییش1(شهسواری و برحقی(
  • کوجی مت
  • یاس فان
  • کتابخانه الکترونیکی
  • دانلود موزیک ، فیلم ، نرم افزار و سرگرمی
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • اس ام اس جدید 94
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • دانلود كليپ
  • عكس و كلیپ های داغ
  • فروشگاه هاردی
  • بستنی ساز جادویی
  • کتاب سرا
  • وبلاگ علمی آموزشی علوم تجربی هفتم
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    مطالب کدام نویسنده را بیشتر دوست دارید؟
    نظر شما درباره درصد قبولی چیست؟(میتوانید چند گزینه انتخاب بکنید)
    بازدید کننده محترم شما چه نمره ای از 5 به مطالب ما میدهید؟
    تابلو اعلانات دانش آموزی

    توجه توجه

    فرصتها را از دست ندهید
    *******************

    نمونه سوالات ریاضی

     
    نوبت اول
     

    در سایت  برای همه اعضا قرار داده  شد
    .

    دانلود و تمرین کنید.

    نمونه سئوالات ریاضی هفتم و هشتم در سایت قرار داده شد. به قسمت نمونه سئوالات مراجعه کنید.
    smilies1موفق باشید

    مرادپور

    برای حمایت از سایت خودتان لطفا خرید شارژ تلفن همراه خود را از طریق سایت انجام دهید.



    پیام به اولیا و دانش آموزان

    اولیا محترم  دانش آموزان

    .........................................

    لطفا به وضعیت تحصیلی فرزندان خود بی تفاوت نباشید

    نظرات و پیشنهادات شما چراغ راه پیشرفت فرزندانتان میباشد

    با ما باشید و ارتباط خود را با دبیران فرزندانتان گسترش دهید.

    باشد که بتوانیم گامی به سوی شکوفایی استعداد های فرزندان این مرز و بوم  برداریم

    و سهمی در پیشبرد ایران عزیزمان داشته باشیم.


    دست در دست هم دهیم به مهر

    میهن   خویش   را    کنیم    آباد

    به امید ایرانی سراسر شادابی و پیشرفت

    با تشکر :  مرادپور


    پایگاه جمع آوری نظرات اولیا

    نظرات شما را ارج مینهیم

    ایمیل های سایت






    قوانین نویسندگی در سایت parlayish math


    چ

    1- رعایت ضوابط و اصول وبلاگ نویسی جمهوری اسلامی ایران

    2- دوری از درج مطالب غیر اخلاقی (متن,عکس,فیلم,لینک غیر مجاز و...)

    3- درج مطالب نامناسب و توهین آمیز و ضد ارزش انسانی و مخرب

    4- گنجاندن عنوان و برچسب  مناسب  برای مطالب

    5- قرار دادن توضیحات مهم در صفحه اصلی و توضیحات اضافی در ادامه مطلب

    6- قرار ندادن مطالب در پست ثابت بدون اجازه مدیر

    7- اختصاص دادن موضوعی برای نویسندگی خودتان(نویسندگی اختصاصی)

    8- حداقل یک ارسالی در هفته داشته باشید

    9- تبلیغ و یا تخریب شخصیت افراد و گروهها

    10- هر گونه خرابکاری در سایت و ایجاد مزاحمت به دیگر کاربران

    11-استفاده مناسب از رنگ نوشته ها

    12- اندازه  عرض عکسها و مطالب نباید بیش از 500  باشد


    عدم رعایت قوانین  باعث مسدود شدن اکانت نویسندگی شما خواهد شد.

    1 تذکر  1 روز مسدودی

    2 تذکر  1 هفته  مسدودی

    3 تذکر  1 ماه مسدودی

    4 تذکر مسدودی دائمی

    ...........................................

    کاربران تذکر داده شده

    1-  عرفان هادی

      1 تذکر 92.10.21

       ( بند 5 )

    تذکر   92.11.4

    2-  ائلمان بشارت پور

     تذکر 1 (تخلف  بند 4 , 5 , 12)

     تذکر 2 عرض مطالبت بزرگ است ودر صفحه جا نمیگیرد


    از کاربرن محترم تقاضا میشود موارد تخلف را به مدیر سایت , از طریق تماس با ما,گزارش دهند.با تشکر مرادپور

    لینک های مفید بازی های آنلاین

    بازی های آنلاین


    1- http://tgame.ir  

    تی گیم


    2-  http://www.dedegames.com

    دده گیم


    3- http://www.bazikhone.com 

    بازی خونه


    4- http://chibazi.com

    چی بازی


    5-http://game.19b.ir

    بازی خونه 19 بهمن


    6-http://www.jackingame.com/

    جکین گیم

    7-http://www.yepicom.com/

    یئپی کام

    8-http://www.yepi.com

    yepi.com

    9-http://www.4223.com/

    4223.com


    10-sindygame

    http://www.sindygame.com/


    11- http://www.oyuncini.com/


    سایت های موسیقی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4996
  • کل نظرات : 1003
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 2235
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 1,216
  • باردید دیروز : 1,321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,216
  • بازدید ماه : 1,216
  • بازدید سال : 109,786
  • بازدید کلی : 3,374,099