loading...
سایت جامع Parlayish math
(علمی ,کاربردی ,تفریحی ,ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


فونت زيبا ساز


سایت جامع  پارلاییش مت


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

(علمی , کاربردی ,تفریحی, ورزشی و سرگرمی)

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز

فونت زيبا ساز


سلام لار عزیزلریم ,خوش گلیب سیز,خوش ساعاتلار سیزه آرزو ائدیرم

islamicislamic

(وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ.)

«كساني  كه در راه ما تلاش ومبارزه مي کنندبه يقين راه‏هاي  خود را بر آنان مي ‏نماييم وحقيقتا‏ الله  بانيكوكاران است».عنکبوت 69

کاربران و عزیزان محترم , برای  دسترسی بهتر به مطالب و

خدمات ویژه  سایت

( آزمون هفتگی کوئیز ,نمونه سئوالات امتحانی,تصاویر دانش آموزان نمونه و مطالب ویژه)

  عضو ویژه  سایت خود شوید

برای آگاهی از شرایط عضویت ویژه  و کسب اطلاعات بیشتربه منو تابلو اعلانات زیر سایت مراجعه بفرمایید.

چچ


مشخصات  تماس با معلم و مدیر وبسایت از طریق برنامه  skype

skype name  : parlayish        email  :parlayish@yahoo.com


برای دسترسی آسان به مطالب سایت از جدول لینکهای زیر  استفاده بفرمایید.

سعید پورمحرم-هفتم -1392 بازدید : 228 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

تلویزیون یا دورنما (به فرانسوی: Télévision)‏، سامانه‌ای ارتباطی برای پخش و دریافت تصاویر متحرک و صداها از مسافتی دور است. همچنین دستگاه گیرنده در این سامانه، تلویزیون نام دارد. امروزه در ایران، به مجموعه فراهم کننده و پخش کننده برنامه‌های تلویزیونی، سیما گفته می‌شود.

-واژه پژوهی نام تلویزیون
واژه تلویزیون که از زبان فرانسوی به فارسی راه یافته خود واژه ای دورگه‌است که بخش نخست آن از واژه یونانی تله- (دور) و بخش دوم آن از واژه لاتین ویزیو (دید) گرفته شده‌است. با اینکه در بیشتر زبان‌ها همین واژه تلویزیون (البته با تلفظ‌های بسیار گوناگون) به کار می‌رود برخی زبان‌ها واژه‌های خود را برای این مفهوم دارند. برای نمونه در زبان آلمانی برای تلویزیون همیشه واژه Fernsehen به کار برده می‌شود که معنی واژگانی آن «دوردید» است. یا در زبان ژرمنی نیدرساکسنی به تلویزیون Kiekschapp می‌گویند که معنی لغوی آن «نگرش» است.

\"tv تاریخ ظهور تلویزیون به سال ۱۸۸۴ (میلادی) برمی گردد. زمانی‌که یک دانش آموز آلمانی به نام پاول گتلیب اولین سیستم مکانیکی تلویزیونی را ثبت کرد.این سیستم از طریق روشن کردن یک عکس به‌وسیله لنز و یک صفحه چرخشی کار میکرد (صفحه نیپکو). روزنه‌های چهارگوش (سوراخ‌های کوچک) بر روی صفحه بریده‌شده بودند و خط‌های عکس را تا جایی که عکس کاملا پویش شود دنبال می‌کردند. هر چه تعداد این روزنه ها بیشتر می شد خط‌های بیشتری هم دنبال می شدند. از این رو جزئیات بیشتری هم نمایان می‌شد. در سال ۱۹۲۳ (میلادی) ولادیمیر کسما زوریکین صفحه نیپکو را با یک عنصر الکترونیکی‌ جایگزین کرد. این موضوع باعث به‌وجود‌آمدن سطح بالاتری از جزئیات بدون افزایش تعداد پویش‌ها در واحد زمان شد. در اوایل دههٔ ۱۹۰۰ میلادی (۱۲۸۰ه- ش) مهندسان در یافتند که می‌توان با استفاده از امواج رادیویی تصویر فرستاد. اما این کار تا سال ۱۹۲۶م (۱۳۰۵ ه- ش) عملی نشد.جان لاگی برد اولین تلویزیون رنگی‌ مکانیکی را در سال ۱۹۲۸ (میلادی) عرضه کرد. سیستم برد کاملاً با لامپ تصویر الکترو نیکی و دوربین‌ها ی امروزی متفاوت بود. در سیستم او تصویر به کمک صفحه گردان عظیمی به طور مکانیکی، روییده می‌شد. این صفحهٔ گردان سوراخ‌هایی برای عبور نور داشت. کیفیت اولین تصاویر او خیلی بد بود و فقط ۳۰ خط داشت. اولین تلویزیون مکانیکی از صفحه نیپکو با سه فنر مارپیچ استفاده می کرد که هر فنر برای یکی‌ از سه رنگ اصلی‌ (قرمز، سبز، آبی‌) به‌کار برده‌می شد، در آن زمان عده کمی‌ از مردم دستگاه تلویزیون داشتند و داشتن تجربه تماشای تلویزیون اهمیت چندانی نداشت. در سال ۱۹۳۵ اولین سیستم تلویزیون الکترونیکی‌ توسط شرکت EMI شرح داده شد .در سال ۱۹۳۹، شانزده شرکت در آمریکا شروع به ساخت یا طراحی برای ساخت دستگاه تلویزیون الکترونیکی‌ کردند. در سال ۱۹۴۱ کمیته‌ای بین المللی سیستمهای تلویزیونی NTSC یک مجموعه راهنما برای مخابره تلویزیون الکترونیکی‌ ارایه داد. دهه ۱۹۵۰ یک دورهء زمانی‌ مهم و طلایی در پیشرفت تلویزیون به‌حساب می‌‌آید. مبدأ تلویزیون‌های سیاه سفید سال ۱۹۵۶ است. هزینه دستگاه تلویزیون سر انجام در این زمان کاهش پیدا‌کرد. در سال ۱۹۵۳ م (۱۳۲۲ ه- ش) تلویزیون رنگی و در دو دههٔ اخیر تلویزیون‌های مسطح اختراع شدند. منشاء تلویزیون امروزی می‌تواند در زمان گذشته با کشف خاصیت هدایت نوری ماده سلنیم توسط ویلوگبی اسمیت در سال ۱۸۷۳و اختراع دیسک اسکن توسط پاول نیپکوو در سال ۱۸۸۴ بررسی و ردیابی شود. همه سیستمهای عملی و کاربردی تلویزیون از این اصل بنیادی اسکن یک تصویر برای تولید سیگنالهای سری زمانی برای نمایش آن می‌باشند. این نمایش تصویری سپس به وسیله‌ای ارسال می‌شود که برخلاف عمل اسکن کردن عمل می‌کند. دستگاه آخری، تلویزیون (یا دستگاه تلویزیون) است که با توجه به توانائیهای چشم انسان تصویر یکسان ومناسبی تهیه و نمایش می‌دهد.

\"1313 تکنیک‌های الکترومکانیکی پیش از جنگ جهانی دوم بطور قابل ملاحظه‌ای توسط چارلز فرانسیس جنکینز و جان لوگی بِرد توسعه و تکمیل شد. جان لوگی برد نخستین سیستم تلویزیونی با خروجی ساده (سیاه و سفید) را در روز ۲۶ ژانویه سال ۱۹۲۶ در آزمایشگاهی در لندن به جهان عرضه داشت. بعلاوه، بِرد اولین ارسال تلویزیون رنگی را در ۳ ژوئیه سال ۱۹۲۸ ارائه کرد.
تلویزیون به خاطر ارائه تصویر از رادیو جاذبه بیشتری دارد و بعد تازهای به آن ارائه می‌کند چشمها را به خود خیره می‌کند و به علاوه فهم پیام را آسانتر می‌کند چون تصویر وصدا اطلات عات کاملتری به مخاطب می‌دهد تلویزیون از جهت کنترل و تسلط بر افکار عمومی رسانه‌ای بسیار قوی و موثر است در کشورهای پیشرفته امروزه رادیو به عنوان وسیله ار تباط بین اللمل مورد استفاده قرار می‌گیرد
۲۰۱۳

اجزای یک سیستم تلویزیون

 

  • یک منبع صدا
  • یک گیرنده (تلویزیون) که سیگنالهای تصویر و صدا را دوباره از پخش تلویزیونی بازیابی می‌کند.
  • یک وسیله صوتی که سیگنالهای الکتریکی را به امواج صدا تبدیل می‌کند که همراه تصویر پخش می‌شوند.

  • -تکنولوژی نمایشگر
    به لطف پیشرفت در تکنولوژی نمایشگرها، امروزه چندین نوع مختلف از نمایشگرهای ویدئویی وجود دارد که در دستگاههای تلویزیون استفاده می‌شوند:
    ” پانل فلت LCD” یاً”پلاسما: پیشرفتهای جدید نمایشگر پانل فلت برای تلویزیون‌ها که از سیستم نمایشگر کریستال مایع ماتریکس فعال، نمایشگر LCD یا فناوری نمایشگر پلاسما را به ارمغان آورده‌است. پانل فلت LCDها و نمایشگر پلاسمابه اندازه ۱ اینچ صخامت دارند و می‌توانند مانند یک تابلو از دیوار آویزان شوند یا روی پایه قرار بگیرند. بعضی مدلها را می‌توانند به عنوان نمایشگر رایانه به کار برد.
    وضوح تصویر مجموعه تعداد نقاط منفردی است که به عنوان پیکسل‌ها در روی صفحه مورد نظر شناخته می‌شود. وضوح نمونه ۸۰۰x۶۰۰ بدین معنی است که صفحه تلویزیون ۸۰۰ پیکسل در عرض خود و ۶۰۰&nbsp پیکسل در محور عمودی دارد. وضوح بالای مشخص شده وضوح بیشتر تصویر را نشان می‌دهد.
    روشنایی تصویر میزان لرزش و ضعف و خرابی رنگها را اندازه می‌گیرد اندازه گیری cd/m^2معادل مقدار شمعهایی است که لازم هستند تا به تصویر قدرت و کیفیت دهند.
    باند فرستادن


    -معیار نسبت‌ها
    بیشتر سیستمهای تلویزیونی اولیه از اواسط دهه ۱۹۳۰ به این طرف همان معیار نسبت به میزان ۴:۳ که برای تطابق با معیار آکادمی در فیلم‌های سینمایی آن زمان استفاده می‌شد، انتخاب کرده بودند. این معیار نسبت بقدر کافی مربع شکل بود که بطور راحت و آسانی در اطراف لامپ اشعه کاتدی نمایشگرهای CRT که می‌توانست با فناوری، تولید وساخت آن زمان تهیه شود، استفاده شود. (فناوری CRT امروزی به تولیدکنندگان امکان می‌دهد که لامپهای خیلی حهن تر و صاف تر که تکنولوژیهای صفحه تخت آن را بطور ثابت خیلی عمومی و رایج تر کرده و محدودیت‌های تکنیکی معیار نسبت را ندارد، تولید کنند). سرویس تلویزیونی BBCاز لامپهای بیشتر مربع مانند۵:۴ معیار نسبت از سال ۱۹۳۶ به ۳ April ۱۹۵۰ موقعی که به معیار نسبت ۴:۳ سویچ می‌شود، استفاده می‌کند. این کار مشکلات جدی ایجاد نمی‌کرد، چون بیشتر دستگاههای تلویزیونهای آن زمان از لامپهای گرد و دایره‌ای شکل که به راحتی با معیار نسبت ۴:۳ هنگام تغییر ارسال سیگنالها تنظیم می‌شدند، استفاده می‌کردند.
    سویچ و تغییر به سیستمهای تلویزیونی دیجیتال به عنوان یک فرصت برای تغییر فرمت تلویزیونی از معیار نسبت قدیمی ۴:۳ (۱٫۳۳:۱) به معیار نسبت ۱۶:۹ (تقریباً ۱٫۷۸:۱) استفاده شد. این عمل تلویزیونها را قادر می‌سازد که به معیار نسبت صفحه پهن مدرن یا سینما که معیار نسبتی از ۱٫۶۶:۱ از ۱٫۸۵:۱ تا ۲٫۳۵:۱ دارند، نزدیکتر شوند. دومتد برای حمل و انتقال محتویات صفحه پهن وجود دارد آنکه برای استفاده بهتر است فرمت صفحه پهن آنامورفیک نامیده می‌شوند. این فرمت خیلی مشابه تکنیک استفاده شده برای فریم فیلم صفحه پهن در داخل فریم فیلم ۱٫۳۳:۱٫۳۵ میلیمتری است. تصویر هنگام ضبط بطور افقی فشرده می‌شود، و سپس هنگام پخش دوباره باز و گسترده می‌شود. فرمت ۱۶:۹ صفحه پهن آنامورفیک اولین فرمتی بود که توسط پخش تلویزیون PALPlus اروپایی معرفی شد و کمی بعد در «صفحه پهن» DVD، ATSC، سیستم تلویزیون با کیفیت بالا(HDTV) از فرمت صفحه پهن، بدون فشردگی افقی یا بازشدن دوباره استفاده می‌کند.
    عوض شدن و تکمیل صنعت تلویزیون در مورد معیار نسبت (تصویر) بدون مشکلات نبوده‌است و حالا هم می‌تواند مشکلات قابل توجهی هم داشته باشد.
    اینچ «جعبه حروف»، فرمت با نوار سیاه در بال و پایین”
    با تصویر بطور افقی فشرده شده
    در«(فیلم) جعبه بالایی» فرمت، با نوار عمودی سیاه به سمت چپ و راست
    با تصویر افقی که مختل شده‌است.

    -تجهیزات جانبی تلویزیون

    پا به پای رشد فرهنگی و تاثیر فرهنگی تلویزیون در جامعه و خانواده، ندای مذهبی قانونگزاران، دانشمندان و والدین در مورد کیفیت و تأثیر وسایل ارتباط جمعی بالا گرفته‌است. برای مثال دولت سوئد محدودیتها و ممنوعیت‌های کلی برای آگهی برای بچه‌های پایین تر از سن دوازده سالگی در سال ۱۹۹۱ وضع کرده‌است. بر اسات نتایج تحقیات انجام شده در درهه‌های اخیر الگوهای فعالیت مغز بچه‌ها در موقع مشاهده خشونت نشان می‌دهد بچه‌ها با مشاهده خشونت تحریک می‌شوند و این خشونت مشاهده شده در منطقه‌ای از مغز خود (بخش عقبی قشر خاکستری) ذخیره می‌شود که باعث صدمه به حافظه دراز مدت می‌شود.
    یک مطالعه جغرافیایی در مناطق مختلف نیوزلند که ۱۰۰۰ نفر (از سنین پایین تا ۲۶ سالگی) در آن شرکت داشته‌اند نشان می‌دهد که ” تماشای تلویزیون در زمان بچگی و بزرگسالی با میزان ضعف تحصیلی تا سن ۲۶ سال ارتباط دارد. به بیان دیگر، هرچقدر یک بچه بیشتر تلویزیون تماشا می‌کند، کمتر او مایل به تمام کردن مدرسه و رفتن به دانشگاه می‌باشد.
    «علیرغم این تحقیق و بررسی، بسیاری از دست اندرکاران وسایل ارتباط جمعی امروزه چنین مطالعاتی را به عنوان روش مناسب و با ارزشی ترد می‌کنند. به عنوان یک مثال از این مقوله فکری، مقاله دیوید گاونلت را در»(ده ضعف مدل ‘تأثیر’ رسانه‌ها) ببینید.
    تلویزیون در اوایل اختراع خود یک رسانه گروهی کوتاه‌مدت بود. طرفداران برنامه‌های منظم و معمولی برای لیست شدن در برنامه‌های تلویزیونی طرح ریزی کردند، و بدین جهت توانستند که برنامه‌های مورد علاقه خود را در زمان معین پخش، تماشا کنند. واژه «قرار ملاقات تلویزیون» معادل بازاریاب‌هایی است که این ضمیمه شدن را توضیح و توصیف می‌کنند.


    منابع:

    باشگاه خبرنگاران جوان

    خبرفارسی

    نارنجی

    ویکی پدیا

    نامه نیو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آموزش و راهنمایی دانش آموزان به منظور علاقمند کردن آنان به درس شیرین ریاضی و پیشرفت تحصیلی آنها از اولویت های اهداف این سایت میباشد. پیش به سوی شکوفایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ابزار پارس تولز
  • ابزار وبلاگ نویسی ( پیچک )
  • رزآپ- سایت آپلود رز بلاگ
  • ابزار وبلاگ نویسی تکتا تولز
  • سایت ابزار تولز آی آر
  • ابزار وبلاگ نویسی ( وب گذر )
  • وب تولز پلاس
  • ابزار سایت روزگذر
  • ابزار وبلاگ نویسی پیچ رنگ 8
  • ابزار وبلاگ نویسی ( نایت اسکین )
  • کافه بازار
  • ابزار سایت سیب تم
  • سایت ابزار آپلود ها
  • سایت آپلود پیکو فایل
  • قیمت لحظه ای کالا و طلا
  • مرکز لرزه نگاری کشوری
  • مرکز لرزه نگاری جهانی
  • آذر مت سایت ریاضی آذربایجان
  • فرا دانلود ( دانلود نرم افزار )
  • شهر گرافیک ابزار فوتوشاب
  • دانلود کتاب
  • اخبار تیم تراکتورسازی
  • بزرگترین سایت دانلود
  • وبلاگ احمدرضا فروغی سوم 5
  • وبلاگ احسان دادخواه دانش آموز سوم 5 -91-92
  • آرشیو گلهای رنگارنگ
  • علم فردا
  • قالب سایت (1)
  • پارس ناز
  • بیتوته - معما
  • مجله پزشکی دکتر سلام
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تکناز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • کانون آموزش ریاضی آراز
  • علوم 20
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • دانلود نرم افزار
  • بازی آنلاین -1
  • آموزش ریاضی چناران
  • ریاضی راهنمایی
  • فان دون
  • ساسان اس ام اس
  • گردشگری آرمان سفر
  • اقتصاد مرند-احمد عاقلی
  • تبریز شهر آرزوها
  • سایت استاد نصیر پایگذار -شاعر جناس
  • وبلاگ دانش اموز نیما نجفی سوم 4
  • گروه علمی محک
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • موزیک تهران و فیلم و کشتی کج
  • وبلاگ دانشجویان کشاورزی
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • ابر مطالب روز دنيا
  • بیمه سامان
  • دانلود انیمیشن
  • پایگاه مجنون الحسین
  • بروزترین برترین ها
  • ایران فورکا
  • نخودسیا
  • بیداری اندیشه
  • کافه تنهایی
  • خرید شارژ
  • انجمن تفریحی نینا
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • پی سی خورها بزرگترین دانلود سنتر
  • بهترین سایت تفریحی فارسی زبانان
  • دنیای ریاضی
  • رسم آنلاین نمودار توابع
  • مرکز کد جاوا اسکریپ میس کد
  • خرید اینترنتی ساعت
  • baranhits
  • پد ضد عرق
  • خرید ساعت دیواری
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • اس ام اس تک
  • بروزترین سایت موزیک
  • ❤سایت عاشقانه لاویر ❤
  • جامعه ی مجازی اِنگدان
  • سایت جامع
  • فانوس دانلود
  • وبگاه امنیتی(حفره های وب ولایه های امنیتی)
  • صابون نرم کوسه آر پی
  • کلیپ دونی
  • سایت دانلود 0098
  • مرکز آموزش کامپیوتر و دانلود رضوان
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • مجله تفریحی سرگرمی آیفون نیوز
  • گلچین،گلچین هرچیز
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت
  • مرکز دانلود رایگان سوالات پیام نور
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • فری آپلود
  • روزانه 500بازدیدکننده رایگان دریافت کنید
  • نگاه ی به بهترین گوشی های روز دنیا
  • افزایش بازدید وبلاگ شما
  • آموزش نرم افزار نانوکام
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • آموزش هنر بافتنی
  • سایت دانلود پاتوق
  • تبریز پاتوق
  • پارت دانلود+نسلی نو در دانلود
  • پارلاییش1(شهسواری و برحقی(
  • کوجی مت
  • یاس فان
  • کتابخانه الکترونیکی
  • دانلود موزیک ، فیلم ، نرم افزار و سرگرمی
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • اس ام اس جدید 94
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • دانلود كليپ
  • عكس و كلیپ های داغ
  • فروشگاه هاردی
  • بستنی ساز جادویی
  • کتاب سرا
  • وبلاگ علمی آموزشی علوم تجربی هفتم
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    مطالب کدام نویسنده را بیشتر دوست دارید؟
    نظر شما درباره درصد قبولی چیست؟(میتوانید چند گزینه انتخاب بکنید)
    بازدید کننده محترم شما چه نمره ای از 5 به مطالب ما میدهید؟
    تابلو اعلانات دانش آموزی

    توجه توجه

    فرصتها را از دست ندهید
    *******************

    نمونه سوالات ریاضی

     
    نوبت اول
     

    در سایت  برای همه اعضا قرار داده  شد
    .

    دانلود و تمرین کنید.

    نمونه سئوالات ریاضی هفتم و هشتم در سایت قرار داده شد. به قسمت نمونه سئوالات مراجعه کنید.
    smilies1موفق باشید

    مرادپور

    برای حمایت از سایت خودتان لطفا خرید شارژ تلفن همراه خود را از طریق سایت انجام دهید.



    پیام به اولیا و دانش آموزان

    اولیا محترم  دانش آموزان

    .........................................

    لطفا به وضعیت تحصیلی فرزندان خود بی تفاوت نباشید

    نظرات و پیشنهادات شما چراغ راه پیشرفت فرزندانتان میباشد

    با ما باشید و ارتباط خود را با دبیران فرزندانتان گسترش دهید.

    باشد که بتوانیم گامی به سوی شکوفایی استعداد های فرزندان این مرز و بوم  برداریم

    و سهمی در پیشبرد ایران عزیزمان داشته باشیم.


    دست در دست هم دهیم به مهر

    میهن   خویش   را    کنیم    آباد

    به امید ایرانی سراسر شادابی و پیشرفت

    با تشکر :  مرادپور


    پایگاه جمع آوری نظرات اولیا

    نظرات شما را ارج مینهیم

    ایمیل های سایت






    قوانین نویسندگی در سایت parlayish math


    چ

    1- رعایت ضوابط و اصول وبلاگ نویسی جمهوری اسلامی ایران

    2- دوری از درج مطالب غیر اخلاقی (متن,عکس,فیلم,لینک غیر مجاز و...)

    3- درج مطالب نامناسب و توهین آمیز و ضد ارزش انسانی و مخرب

    4- گنجاندن عنوان و برچسب  مناسب  برای مطالب

    5- قرار دادن توضیحات مهم در صفحه اصلی و توضیحات اضافی در ادامه مطلب

    6- قرار ندادن مطالب در پست ثابت بدون اجازه مدیر

    7- اختصاص دادن موضوعی برای نویسندگی خودتان(نویسندگی اختصاصی)

    8- حداقل یک ارسالی در هفته داشته باشید

    9- تبلیغ و یا تخریب شخصیت افراد و گروهها

    10- هر گونه خرابکاری در سایت و ایجاد مزاحمت به دیگر کاربران

    11-استفاده مناسب از رنگ نوشته ها

    12- اندازه  عرض عکسها و مطالب نباید بیش از 500  باشد


    عدم رعایت قوانین  باعث مسدود شدن اکانت نویسندگی شما خواهد شد.

    1 تذکر  1 روز مسدودی

    2 تذکر  1 هفته  مسدودی

    3 تذکر  1 ماه مسدودی

    4 تذکر مسدودی دائمی

    ...........................................

    کاربران تذکر داده شده

    1-  عرفان هادی

      1 تذکر 92.10.21

       ( بند 5 )

    تذکر   92.11.4

    2-  ائلمان بشارت پور

     تذکر 1 (تخلف  بند 4 , 5 , 12)

     تذکر 2 عرض مطالبت بزرگ است ودر صفحه جا نمیگیرد


    از کاربرن محترم تقاضا میشود موارد تخلف را به مدیر سایت , از طریق تماس با ما,گزارش دهند.با تشکر مرادپور

    لینک های مفید بازی های آنلاین

    بازی های آنلاین


    1- http://tgame.ir  

    تی گیم


    2-  http://www.dedegames.com

    دده گیم


    3- http://www.bazikhone.com 

    بازی خونه


    4- http://chibazi.com

    چی بازی


    5-http://game.19b.ir

    بازی خونه 19 بهمن


    6-http://www.jackingame.com/

    جکین گیم

    7-http://www.yepicom.com/

    یئپی کام

    8-http://www.yepi.com

    yepi.com

    9-http://www.4223.com/

    4223.com


    10-sindygame

    http://www.sindygame.com/


    11- http://www.oyuncini.com/


    سایت های موسیقی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4996
  • کل نظرات : 1003
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 2235
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 348
  • بازدید امروز : 1,360
  • باردید دیروز : 1,321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,360
  • بازدید ماه : 1,360
  • بازدید سال : 109,930
  • بازدید کلی : 3,374,243